Blog

by w Podpowiedzi

Jak wykorzystać e-mail marketing do generowania leadów sprzedażowych?

Rozwój firmy bez względu na profil działalności uzależniony jest od umiejętności dotarcia do potencjalnych klientów. Z narzędzi marketingowych należy jednak korzystać w sposób przemyślany. To droga do skutecznej promocji i osiągnięcia sukcesu. Pomimo pojawiających się nieustannie wraz z rozwojem technologii nowych rozwiązań, jednym z popularnych kanałów komunikacji marketingowej pozostaje e-mail. Jak dobrze wykorzystać ten kanał […]

by w Podpowiedzi

Wpływ technologii blockchain na systemy back office

Jak zaadaptować nowoczesne rozwiązania technologiczne w biznesie? Na to pytanie starają się odpowiedzieć zarówno specjaliści w dziedzinie ich rozwoju, jak i właściciele firm. W tym artykule postaramy się przybliżyć jedno z nowoczesnych rozwiązań , które może w niedalekiej przyszłości pozytywnie wpłynąć na tempo szeregu procesów oraz obniżyć koszty ich obsługi. Czytaj dalej! Systemy mające usprawnić […]

by w Podpowiedzi

Skąd się bierze lojalność klienta i jak ją budować?

Sukces biznesowy zależy w dużej mierze od skuteczności działań zmierzających do zbudowania poprawnych relacji z klientem. To konsument decyduje bowiem o tym, komu przekaże swoje środki finansowe w zamian za produkty lub usługi. Mając to na uwadze, przedsiębiorca zainteresowany zwiększeniem konkurencyjności prowadzonego przez siebie biznesu powinien w szczególności zadbać o stworzenie bazy klientów lojalnych – […]

by w Podpowiedzi

Budowanie bazy klientów – jak ją stworzyć?

Każdy przedsiębiorca dąży do tego, aby zwiększyć wyniki sprzedaży. W realizacji tego celu bardzo pomocnym narzędziem może okazać się własna baza klientów. Warto jednak mieć na uwadze fakt, że gromadzenie danych, które pozwolą zbudować odpowiednio dużą bazę, może nie tylko zająć trochę czasu, ale też wymaga podjęcia odpowiednich kroków. Jak stworzyć bazę danych klientów, aby […]

Zmień język