Telefoniczna windykacja – skuteczny sposób na odzyskanie należności
Jeśli termin płatności minął już dawno, a zobowiązanie pieniężne w dalszym ciągu nie zostało uiszczone, konieczne jest podjęcie stosownej interwencji. Korzystając z usług firmy Contact Center, nie trzeba czuwać nad upływającymi terminami. Telefoniczna windykacja to nie tylko negocjacje z dłużnikami, ale także monitorowanie wysokości długów oraz czasu, w którym powinny zostać spłacone. Zajmujemy się definiowaniem segmentów windykacyjnych i opracowywaniem modeli scoringowych, umożliwiających ocenę ryzyka, w przypadku poszczególnych Klientów. Telefoniczna windykacja polega na kontaktowaniu się z wierzycielem poprzez rozmowę, wiadomości głosowe i tekstowe, takie jak SMS-y i e-maile. Firma wysyła przypomnienia o upływającym terminie płatności oraz wezwania do zapłaty, które nierzadko wystarczą, by odzyskać należności naszych Klientów.