O Contact Center

Kim jesteśmy?

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Specjalizujemy się w

  • sprzedaż, telesprzedaż, wsparcie sprzedaży, bazy danych
  • obsługa klienta: serwisy informacyjne i infolinia, Service desk i Helpdesk
  • badania marketingowe
  • studio nagrań
  • doradztwo biznesowe
  • wirtualne contact center

 

Realizujemy projekty niestandardowe, elastycznie dopasowane do indywidualnych potrzeb najbardziej wymagających klientów.

Dodatkowo, zapewniamy doradztwo w zakresie projektowania, budowy i zarządzania wewnętrznymi call/contact center.

Korzystamy z następujących kanałów

  • Telefon
  • Internet (WWW)
  • poczta elektroniczna (e-mail)
  • chat
  • SMS
  • Fax
  • IVR
  • Voice over IP (VoIP)

Współpracujemy zarówno z dużymi i średnimi przedsiębiorstwami z kapitałem polskim, jak i międzynarodowymi koncernami, m.in. z branży finansowej, paliwowej, transportowej i turystycznej, FMCG, handlu, mediów, rozrywki IT i komunikacji. Zapewniamy obsługę wielojęzyczną.

Wszystkim, którzy powierzają nam prowadzenie swojego biznesu, oferujemy praktyczne doświadczenie i wiedzę, poparte uznaniem naszych dotychczasowych klientów.

Granice w świecie współczesnej gospodarki są redukowane. Wpływ na to ma proces globalizacji, jaka przynosi wiele skutków. Firmy, które pierwotnie działały lokalnie raptem zaczynają działać na innych zasadach, adresując produkty fizyczne czy usługi do coraz większego grona Klientów z różnych zakątków świata. Często w takich sytuacjach przydaje się wielojęzyczne call center, a jego stworzenie od podstaw jest zadaniem trudnym i kosztownym. Contact Center to firma, jaka może znacząco to uprościć. Nowoczesny outsourcing bardzo w tym pomoże, a tak się składa, że dysponujemy w tej materii bardzo konkretnym doświadczeniem – i to już od 1999 roku. Jako jeden z krajowych pionierów znamy realia rynkowe doskonale. Warto stawiać na nasze usługi, ponieważ zapewniają oczekiwane rezultaty.

Jak wielojęzyczne call center może poprawić wizerunek marki

Przedsiębiorstwa z ambicjami zawojowania zagranicznych rynków powinny stawiać na rozwiązania, jakie pomogą im w budowaniu silnych relacji z Klientami z innych krajów Europy i poza nią. Trudno jednak osiągnąć takie efekty bez call center, a ściślej mówiąc – bez zlecenia profesjonalistom jego przygotowania. Contact Center dysponuje środkami, które pozwalają nawiązywać kontakt z odbiorcami towarów czy usług Klienta bez względu na miejsce, w którym przebywają. Umożliwia to zatrudnianie konsultantów władających językami obcymi.

Nowoczesna komunikacja w służbie relacji z Klientem

Dla części z nas posługiwanie się telefonami stanowi anachronizm, jednak rzeczywistość jest nieco inna. W dalszym ciągu każdy prowadzi rozmowy telefoniczne, ale głównie za pośrednictwem komórek czy smartfonów. Każdy nimi dysponuje, więc w naturalny sposób otwiera się pole do nawiązywania kontaktu z konsumentami tą drogą. Bariery językowe nie mają znaczenia, albowiem Contact Center jest w stanie zapewnić wielojęzyczne call center dostępne w odpowiednich przedziałach godzinowych i dostosowanych do odmiennych stref czasowych.

Telefony to nie wszystko

Każde nowoczesne wielojęzyczne call center musi mieć na uwadze realia technologiczne. My pod tym względem nie odstajemy i dbamy, by relacje z konsumentami korzystającymi z rozwiązań naszych Klientów utrzymywać również na innych polach. Dlatego korzystamy z różnych form komunikacji elektronicznej, nie stronimy też od SMS-ów czy komunikatorów online. Wychodzimy z założenia, że każdy kanał jest dobry, o ile pozwala na skuteczny kontakt. Daje to jak na razie znakomite rezultaty.

Potrzeby są różne, a wielojęzyczne call center powinno im sprostać

Nie da się zaprzeczyć temu, że im szersza skala aktywności biznesowej i im większe otwarcie na konsumentów zagranicznych, tym więcej pojawia się potencjalnych przeszkód. Rzecz jasna nie oznacza to, że nie należy podejmować wyzwań i przykładowo nie decydować się na eksport. Trzeba jednak obudować takie posunięcia odpowiednim zapleczem komunikacyjnym. Zapewni je Contact Center. Dysponujemy doświadczeniem, wiedzą oraz narzędziami, jakimi chętnie podzielimy się z każdym zainteresowanym.

Zmień język