Usługi call center stanowią doskonałe wsparcie dla firm w zakresie profesjonalnych kontaktów z klientem. Contact Center to firma współpracująca z wieloma markami w Polsce i na świecie. Zatrudniamy wykwalifikowanych pracowników, dla których obsługa klientów w języku niemieckim i pozyskiwanie klientów z Niemiec stanowią zakres codziennych zadań. Jeśli zależy Ci na budowaniu pozytywnych doświadczeń konsumentów z Twoją firmą oraz podnoszeniu jakości obsługi, zapraszamy do kontaktu!
Międzynarodowe usługi call center – język niemiecki
Rozwój firmy bardzo często wiąże się z rozszerzeniem zakresu świadczonych przez nią usług poza Polskę i z wkroczeniem na rynek międzynarodowy. Contact Center swoją ofertę obcojęzycznej obsługi klientów kieruje do wszystkich małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, którym zależy na budowaniu pozytywnego wizerunku marki poza granicami kraju, zwiększeniu jej rozpoznawalności i wprowadzeniu działalności na rynek niemiecki. Ponieważ rozpoczęcie takiej współpracy i pozyskiwanie klientów z Niemiec wymaga perfekcyjnej znajomości języka, a także wysokiej kultury osobistej, pozwalającej na prowadzenie rozmów z klientami według odpowiednich standardów, warto powierzyć to zadanie profesjonalistom. Proponowane przez nas usługi, między innymi telemarketing na rynek niemiecki realizowane są wyłącznie przez wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników, co pozwala nam na zachowanie najwyższej jakości świadczonych usług.
Telemarketing na rynek niemiecki
Telefoniczny kontakt i obsługa klientów w języku niemieckim pozwalają na realizację wielu kluczowych z perspektywy biznesu zadań, jakimi są m.in.:
prezentacja oferty,
realizacja założeń sprzedażowych,
obsługa zamówień,
obsługa reklamacji,
doradztwo,
windykacja należności,
zawieranie umów,
umawianie spotkań,
przeprowadzanie badań marketingowych i ankiet,
oraz wykonywanie wielu innych czynności wspomagających procesy sprzedaży, a także wymaganych do utrzymania obsługi klienta na najwyższym poziomie.
Telemarketing na rynek niemiecki pozwala dotrzeć z ofertą firmy bezpośrednio do zagranicznych klientów dzięki wykorzystaniu różnorodnych kanałów kontaktu. Zakres usług oferowanych przez Contact Center dopasowywany jest do indywidualnych wymagań naszych klientów, dzięki czemu jesteśmy w stanie podjąć się realizacji nawet najbardziej niestandardowych projektów.
Profesjonalna obsługa klientów w języku niemieckim
Na usługi call center w języku niemieckim składa się nie tylko telesprzedaż, ale także kontakt z klientem poprzez chat i komunikację sms oraz email. Nasi wykwalifikowani doradcy, poza działaniami sprzedażowymi, zajmują się także pozyskiwaniem klientów z Niemiec i ich aktywną obsługą, jeśli chodzi o fachowe doradztwo, udzielanie informacji czy pomoc techniczną. Nowoczesna infrastruktura technologiczna oraz wykorzystanie różnych form komunikacji ułatwiają nam kontakt z klientem i gwarantują najwyższą jakość usług oferowanych przez Contact Center.