Badania marketingowe
Badania rynku i opinii realizowane są za pomocą wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych CATI (ang. Computer Assisted Telephone Interviewing).
WięcejBadania rynku i opinii realizowane są za pomocą wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych CATI (ang. Computer Assisted Telephone Interviewing).
WięcejUsługa udostępniania baz danych, w ramach realizowanych kampanii marketingowych, polegająca na wyszukaniu potencjalnych klientów wśród różnorodnych baz biznesowych lub dostępnych na rynku baz osób indywidualnych.
WięcejUsługi HelpDesk oraz ServiceDesk polegają na udzielaniu przez konsultantów Contact Center ogólnego oraz technicznego wsparcia klientom naszego partnera biznesowego.
WięcejObsługa infolinii oraz serwisów informacyjnych w Contact Center to najnowsze technologie, przeszkoleni, doświadczeni konsultanci, wybrani dla skutecznej realizacji Twoich celów.
WięcejContact Center oferuje swoim Klientom kompleksowe rozpoznanie rynku, precyzyjny plan kampanii oraz bardzo dobre rezultaty.
WięcejRozwiązania z zakresu wsparcia sprzedaży obejmują między innymi umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych zleceniodawcy, generowanie leadów oraz welcome call.
WięcejZarządzanie należnościami przez Contact Center to usystematyzowany, wielokanałowy proces kontaktów z klientem – dłużnikiem charakteryzujący się kompleksowością prowadzonych działań.
Więcej