Badania marketingowe

Badania rynku i opinii realizowane są za pomocą wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych CATI (ang. Computer Assisted Telephone Interviewing).

Dane gromadzone przez naszych konsultantów podczas ankiety telefonicznej są automatycznie zapisywane w specjalnie zaprojektowanym systemie, dzięki czemu wyniki mogą błyskawicznie zostać poddane analizie statystycznej, zarówno ilościowej, jak i jakościowej. Metoda ta pozwala na szybki dostęp do wyników, również online.

W ramach realizacji badania otrzymujesz raport zawierający jego wyniki wraz z rekomendacjami oraz nagrania przeprowadzonych rozmów.

Zakres usługi

  • indywidualny dobór metodologii badania i budowa spersonalizowanego kwestionariusza
  • przygotowanie bazy danych, dobór próby, opracowanie skryptu rozmowy
  • zakodowanie skryptu
  • szkolenia konsultantów realizujących badanie
  • realizacja wywiadów telefonicznych
  • opracowanie raportu z wynikami badania w formie przejrzystej prezentacji z
  • rekomendacjami działań

Zakres oferty

  • badania rynku i sondaże opinii
  • sondaże przedwyborcze
  • badania przebiegu i skuteczności kampanii reklamowych
  • aktualizacje danych
  • badania satysfakcji klientów
  • badanie typu „Mystery Shopping”

Korzyści

  • szybka realizacja badania niezależnie od ilość wywiadów
  • atrakcyjny poziom cenowy oferowanych usług
  • pełna kontrola przebiegu procesu zbierania danych i pracy ankieterów (prowadzenie wywiadu, kontrola realizacji próby)
  • standaryzacja procesu prowadzenia wywiadu
  • stały dostęp do przeprowadzonych wywiadów w trakcie realizacji badania
  • szeroka oferta badań konsumenckich oraz b2b

W przypadku zainteresowania ofertą prosimy o kontakt : badania@contactcenter.pl

Zmień język