Wszystkim firmom planującym rozszerzenie swojej działalności poza granice kraju proponujemy profesjonalne wsparcie w obcojęzycznej obsłudze klientów. Contact Center zapewnia szeroki zakres usług, w tym także telemarketing na rynek francuski oraz pozyskiwanie klientów z Francji poprzez wykorzystanie różnych form komunikacji marketingowej.
Profesjonalne usługi call center – język francuski
Obsługa klientów w języku francuskim to usługa przeznaczona dla wszystkich międzynarodowych korporacji, a także małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą się rozwijać i aktywnie działać na rynkach zagranicznych, jednocześnie dbając o zapewnienie najwyższych standardów komunikacji. Współpracujące z nami firmy mogą skorzystać z naszego profesjonalnego wsparcia w zakresie pozyskiwania klientów z Francji, realizowania kampanii sprzedażowych oraz telefonicznej i internetowej obsługi klienta. W zakresie naszych usług znajduje się między innymi:
sprzedaż telefoniczna,
obsługa klienta (zamówienia, reklamacje),
zawieranie umów,
windykacja należności,
umawianie spotkań,
prezentacja oferty,
badania marketingowe (np. ankiety)
oraz wiele innych czynności wpływających na zwiększenie sprzedaży i podnoszenie jakości obsługi.
Telemarketing na rynek francuski
Pozyskiwanie klientów z Francji oraz prowadzona na wysokim poziomie obsługa klientów w języku francuskim wymagają od konsultantów perfekcyjnej znajomości języka, wykorzystywania technik sprzedaży, a także zachowania standardów jakości obsługi. Wykwalifikowani pracownicy Contact Center na co dzień świadczą usługi telemarketingu na rynek francuski dla klientów działających w różnych branżach. Niezależnie od zakresu działalności biznesu, jesteśmy w stanie zaproponować indywidualne rozwiązania marketingowe, które w znacznym stopniu wpłyną na rozpoznawalność marki oraz zwiększą jej znaczenie na rynku zagranicznym. Nasze bogate doświadczenie pozwala nam na realizację nawet najbardziej wymagających projektów oraz dotarcie z ofertą firmy do określonej grupy docelowej poprzez wykorzystanie różnych kanałów komunikacji z konsumentem.
Obsługa klientów w języku francuskim na najwyższym poziomie
Chociaż rozmowy telefoniczne są najpopularniejszą formą kontaktu z klientami, Contact Center wykorzystuje do obsługi także komunikację sms, email oraz różnego rodzaju chaty i komunikatory. Ze względu na wykorzystanie różnorodnych kanałów komunikacji, obsługa klientów w języku francuskim zapewnia pożądane rezultaty i bardzo często prowadzi do znacznego wzrostu sprzedaży. Usługi call center w języku francuskim to jednak nie tylko telesprzedaż, ale także sprawna komunikacja z klientem w celu rozwiązywania problemów oraz realizowania wszelkich działań związanych z bieżącą obsługą umowy. Mnogość dostępnych form kontaktu pozwala na wzbudzenie u klienta pozytywnych doświadczeń, a prowadzenie infolinii informacyjnej wzmacnia jego zaufanie do marki poprzez rozwianie wszelkich wątpliwości i szybkie udzielenie odpowiedzi na każde pytanie.