Contact Center specjalizuje się w projektowaniu i realizacji dedykowanych kampanii sprzedaży telefonicznej produktów i usług.
Bogate doświadczenie w projektach dla firm z wielu branż pozwala pracownikom Contact Center na efektywny dobór optymalnej bazy danych, skuteczne wyszukanie nowych klientów, przedstawienie dopasowanych informacji o produktach i usługach, jak również umówienie spotkań dla przedstawicieli handlowych.
Każdy projekt jest przygotowywany i prowadzony w sposób indywidualnie dopasowany do potrzeb zarówno klienta, jak i końcowego odbiorcy.
Współpracując z nami, otrzymujesz możliwość stałego dostępu do aktualnych wyników prowadzonych akcji, dzięki dedykowanemu systemowi raportowania online.
W celu zapewnienia optymalnych wyników prowadzonych akcji wykorzystywane są wszystkie nowoczesne kanały kontaktu z klientem, m.in. e-mail, SMS, IVR.
Najnowsze rozwiązania Contact Center, dzięki współpracy ze światowymi liderami technologicznymi, pozwalają na szybkie uzyskanie zakładanych efektów prowadzonych akcji telemarketingowych, a także znaczne obniżenie kosztów marketingowych i operacyjnych.