Nagrody i wyróżnienia

Contact Center po raz kolejny zajęła najwyższe miejsce w rankingu „Book of Lists” w kategorii Bussines Process Outsourcing Companies, specjalizacja Sprzedaż i Marketing

Od 2010 roku spółka zajmuje najwyższą w swojej branży pozycję w rankingu publikowanym przez anglojęzyczny tygodnik „Warsaw Business Journal”.Rocznik Book of Lists to największa i najdłużej obecna na polskim rynku wydawniczym polsko-angielska publikacja biznesowa, która w formie ok. 70 rankingów prezentuje ponad 2,5 tys. najlepiej prosperujących firm z poszczególnych sektorów biznesu w Polsce.

Contact Center otrzymało certyfikat uczestnictwa w programie ”Zielona stopa filantropa” fundacji Nasza Ziemia

Contact Center otrzymało certyfikat uczestnictwa w programie ”Zielona stopa filantropa” fundacji Nasza Ziemia, które miało za zadanie zebranie zużytych telefonów komórkowych i zużytego sprzętu elektrycznego. Dochód ze zbiórki został przekazany na poprawę efektywności energetycznej placówek służących dzieciom.

Contact Center sp. z o.o. nadal liderem rankingu Book of Lists.

Spółka Contact Center zajęła I miejsce w 17 edycji rankingu „Book of Lists” opracowywanego przez redakcję anglojęzycznego tygodnika „Warsaw Business Journal”. Już trzeci rok z rzędu Contact Center zajmuje najwyższą pozycję w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies). Ranking został stworzony w oparciu o przychody z marketingu bezpośredniego.

Firma nominowana przez niezależnych ekspertów do rankingu Gazele Biznesu 2011, w kategorii dynamicznie rozwijająca się firma, organizowanego przez Puls Biznesu.

Ranking organizowany jest od 2000 roku a weryfikacją danych finansowych zgłoszonych przedsiębiorstw zajmuje się wywiadownia gospodarcza Coface Poland. Listę nominowanych przedsiębiorstw stanowią dynamicznie rozwijające się firmy, które wykazują ponadprzeciętne wyniki. O miejscu na liście rankingowej decyduje natomiast wyrażony w procentach przyrost obrotów, osiągnięty w ciągu trzech ostatnich lat.

Podziękowania dla Contact Center

Podziękowania dla Contact Center za wsparcie organizacji i promocji pierwszego Przewodnictwa Polski w Radzie Unii Europejskiej 2011.

Wyróżnienie w edycji ogólnopolskiej konkursu Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju – 2011

Wyróżnienie Contact Center sp. z o.o. w edycji ogólnopolskiej konkursu Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju (2011).

Tytuł Regionalnego Lidera Innowacji i Rozwoju

Tytuł Regionalnego Lidera Innowacji i Rozwoju w województwie mazowieckim otrzymany w konkursie „Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju” – 2011.

Contact Center drugi raz z rzędu na I miejscu w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego – ranking Book of Lists 2011

Rocznik Book of Lists to największa i najdłużej obecna na polskim rynku wydawniczym polsko-angielska publikacja biznesowa, która w formie ok. 70 rankingów prezentuje ponad 2,5 tys. najlepiej prosperujących firm z poszczególnych sektorów polskiej gospodarki. Rankingi firm tworzone są w oparciu o wyniki, wyrażone w przychodach lub innych specyficznych dla danej branży wartościach.

Certyfikat rocznika Book of Lists 2011

Contact Center Sp. z o.o. otrzymało certyfikat pierwszego miejsca Books of Lists w kategorii Direct Marketing Companies w zarówno w edycji 2011.

Certyfikat rocznika Book of Lists 2010

Contact Center Sp. z o.o. otrzymało certyfikat pierwszego miejsca Books of Lists w kategorii Direct Marketing Companies w edycji 2010.

Contact Center zdobyło Złoty Laur Czytelników Infotela

Serwis www.contactcenter.pl został wybrany najlepszą witryną internetową w XII edycji ogólnopolskiego Konkursu o Laur Infotela. Celem Konkursu o Laur Infotela jest promowanie i nagradzanie twórców nowoczesnych rozwiązań komunikacji elektronicznej; wyróżnianie firm, które opracowują i wdrażają innowacyjne projekty komunikacji elektronicznej, a także promowanie osób, firm i instytucji szczególnie zasłużonych dla branży teleinformatycznej.

Dyplom „Konkursu o Laur Infotela”

Zmień język