Polityka Prywatności
Administrator danych osobowych
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 00-193, ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS 0000508528 (dalej: „Spółka”).
Osoba do kontaktu
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych kontakt: odo_contactcenter@contactcenter.pl.contactcenter
Cel i podstawa przetwarzania
Jeżeli jest Pan/Pani Użytkownikiem Serwisu, dane będą przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Spółki w celach wskazanych w pkt 1.3 Polityki Prywatności Spółki lub na podstawie zgody na otrzymywanie informacji handlowej, jeśli została udzielona. Podstawy prawne: art. 6 ust. 1 lit. f RODO (uzasadniony interes) oraz art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda).
Jeżeli jest Pan/Pani osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą zmierzającą do zawarcia umowy ze Spółką, dane będą przetwarzane w celu: A) podjęcia działań przed zawarciem umowy, B) realizacji umowy i dochodzenia należności, C) realizacji obowiązków podatkowych i rachunkowych. Podstawy prawne: art. 6 ust. 1 lit. b, c, f RODO.
Jeżeli jest Pan/Pani osobą reprezentującą kontrahenta Spółki, dane będą przetwarzane dla realizacji uzasadnionych interesów Spółki (zapewnienie kontaktu, weryfikacja umocowania), a także: A) realizacji umowy między Spółką a reprezentowanym podmiotem, B) realizacji obowiązków podatkowych i rachunkowych. Podstawy prawne: art. 6 ust. 1 lit. c, f RODO.
W przypadku korzystania z formularza kontaktowego przez osoby niebędące kontrahentami lub ich reprezentantami, dane przetwarzane są w celu udzielenia odpowiedzi oraz zapewnienia kontaktu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Odbiorcy danych
Odbiorcami danych mogą być podmioty współpracujące ze Spółką przy świadczeniu usług na jej rzecz (np. podwykonawcy) oraz wspierające bieżące procesy biznesowe Spółki.
Okres przechowywania
- Użytkownicy Serwisu: przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych w pkt 1.3 Polityki Prywatności Spółki.
- Osoba fizyczna prowadząca JDG zmierzająca do zawarcia umowy: przez czas trwania umowy, a po jej zakończeniu – przez okres przedawnienia roszczeń.
- Dodatkowo: przez okres wymagany przepisami prawa podatkowego i rachunkowości.
- Osoba reprezentująca kontrahenta: przez czas trwania umowy reprezentowanego podmiotu ze Spółką, a następnie przez okres przedawnienia roszczeń, oraz zgodnie z wymogami podatkowymi i rachunkowości.
- Dane z formularza kontaktowego: przez czas niezbędny do udzielenia odpowiedzi na zapytanie.
Prawa osób, których dane dotyczą
Użytkownicy Serwisu
- Dostęp do danych.
- Sprostowanie danych.
- Usunięcie danych.
- Ograniczenie przetwarzania.
- Przenoszenie danych (dla danych przetwarzanych automatycznie na podstawie umowy lub zgody).
- Skarga do organu nadzorczego.
- Sprzeciw wobec przetwarzania (uzasadniony interes Spółki).
Osoba prowadząca JDG (umowa)
- Dostęp, sprostowanie, usunięcie, ograniczenie.
- Przenoszenie (jak wyżej).
- Skarga do organu nadzorczego.
- Sprzeciw wobec przetwarzania (uzasadniony interes).
Osoba reprezentująca kontrahenta
- Dostęp, sprostowanie, usunięcie, ograniczenie.
- Sprzeciw (uzasadniony interes).
- Skarga do organu nadzorczego.
Formularz kontaktowy
- Dostęp, sprostowanie, usunięcie, ograniczenie.
- Skarga do organu nadzorczego.
- Sprzeciw wobec przetwarzania.
Obowiązek podania danych
- Użytkownicy Serwisu: podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do korzystania z Serwisu.
- Osoba prowadząca JDG: dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy.
- Reprezentujący kontrahenta: dobrowolne, ale niezbędne do zapewnienia kontaktu.
- Formularz kontaktowy: dobrowolne, ale niezbędne do wysłania zapytania i otrzymania odpowiedzi.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Informacje ogólne
1.1. Polityka dotyczy danych osobowych użytkowników serwisu www.contactcenter.pl („Serwis”) oraz innych kategorii osób wskazanych w Polityce.
1.2. Administratorem jest Contact Center Sp. z o.o., 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2A, KRS 0000508528.
1.3. Dane Użytkowników przetwarzane są w celu prowadzenia Serwisu, w tym:
A. zapewnienie sprawnego funkcjonowania Serwisu;
B. wyjaśnianie okoliczności niedozwolonego korzystania;
C. tworzenie raportów i analiz (statystyk oglądalności podstron);
D. podnoszenie jakości Serwisu;
E. przesyłanie newslettera, jeśli zamówiony.
1.4. Dane kontaktowe IOD (lub osoby koordynującej ochronę danych): odo_contactcenter@contactcenter.pl
1.5. Kontakt z ww. osobą w każdej sprawie dotyczącej ochrony danych.
Realizacja praw
1.6. Każda osoba może wnioskować do Usługodawcy o: A) potwierdzenie przetwarzania i dostęp; B) sprostowanie; C) usunięcie lub ograniczenie; D) przeniesienie (w zakresie danych przetwarzanych automatycznie na podstawie umowy lub zgody); E) sprzeciw (gdy podstawą jest uzasadniony interes).
1.7. Wnioski realizowane zgodnie z RODO; w przypadkach przewidzianych przez RODO niektóre uprawnienia mogą nie przysługiwać.
1.8. Wniosek składa się pisemnie (Contact Center Sp. z o.o., ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa) lub e mailem na odo_contactcenter@contactcenter.pl; jeśli dane nie są przetwarzane, wniosek nie jest realizowany, a dane wnioskującego usuwane.
1.9. Usługodawca niezwłocznie potwierdza otrzymanie wniosku i odnotowuje go w ewidencji.
1.10. Możliwa weryfikacja tożsamości; brak skutecznej weryfikacji może skutkować nierozpatrzeniem wniosku.
1.11. Rozpatrzenie bez zbędnej zwłoki, nie później niż w 10 dni od otrzymania; konsultacja z IOD/koordynatorem.
1.12. Odpowiedź najpóźniej w 3 tygodnie; w sprawach skomplikowanych do 2 miesięcy z informacją o wydłużeniu.
1.13. Zakres informacji przy prawie dostępu obejmuje m.in.: cele, kategorie danych, odbiorców (w tym państwa trzecie/organizacje), okres przechowywania lub kryteria, źródło danych, zautomatyzowane decyzje/profilowanie i ich konsekwencje, prawa do sprostowania/usunięcia/ograniczenia/sprzeciwu oraz skargi do organu.
1.14. Przy dostępie i przenoszeniu dołącza się kopię danych w powszechnych, maszynowo czytelnych formatach.
1.15. Skargi dot. procedury do IOD/koordynatora na odo_contactcenter@contactcenter.pl; rozpatrzenie niezwłocznie, nie później niż w 7 dni; informacja o wpływie i wynikach w ewidencji.
Pozostałe postanowienia
1.16. Zgody na informacje handlowe (e mail, SMS, Bluetooth itp.) można cofnąć, wysyłając e mail na adres z pkt 1.4, z tytułem „rezygnacja”; dotyczy też innych zgód z Serwisu.
1.17. Usługodawca dąży do zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa; incydenty bezpieczeństwa należy zgłaszać na adres z pkt 1.4.
1.18. Usługodawca może ujawnić informacje właściwym organom lub osobom trzecim na podstawie odpowiedniej podstawy prawnej i zgodnie z przepisami.
1.19. Poza przypadkami z pkt 1.18 dane Użytkownika nie będą ujawniane bez jego zgody.
Pliki cookies i logi
1.20. Z chwilą połączenia z Serwisem w logach systemowych odnotowywany jest numer (w tym IP) i rodzaj urządzenia końcowego, czas połączenia oraz inne dane eksploatacyjne; przetwarzane w celach technicznych i statystycznych.
1.21. Usługodawca wykorzystuje pliki cookies w celu utrzymania sesji, dostosowania Serwisu do potrzeb Użytkownika i tworzenia statystyk oglądalności.
1.22. Ustawienia cookies można zmieniać w przeglądarce (blokowanie, powiadomienia o zapisie); szczegóły w ustawieniach przeglądarki.
1.23. Niektóre podstrony mogą zawierać „web beacons” (puste gify) do oceny efektywności reklam, zbierające m.in. IP, URL, czas załadowania, rodzaj przeglądarki oraz informacje z cookies.
Hosting
1.24. Na podstawie pisemnej umowy Usługodawca powierza przetwarzanie danych spółce Integrated Solutions Sp. z o.o. w celu hostingu, administracji, utrzymania i zarządzania Serwisem.
1.25. Data ostatniej aktualizacji Polityki Prywatności: 02.09.2025.