Posłuchaj naszych pracowników

Znaczna grupa naszych pracowników zajmujących obecnie stanowiska specjalistyczne i menedżerskie rozpoczynała swoją karierę w Contact Center od pracy konsultanta. Poprzez swoje zaangażowanie w pracę na pierwszej linii kontaktu z klientem i dzięki osiąganym wynikom, zostali szybko dostrzeżeni przez swoich bezpośrednich przełożonych i sukcesywnie awansowali, obejmując nowe, ciekawe stanowiska i nowe obszary odpowiedzialności.

Dziś bardzo sobie cenią doświadczenie i umiejętności zdobyte podczas tych bezpośrednich kontaktów z klientem. Mówią, że praca „na słuchawce” to znakomita szkoła korporacyjnego życia i bardzo dobry start do pracy w praktycznie każdym miejscu w organizacji.

Zapraszamy równiez do odwiedzenia profilu naszej firmy na portalach społecznościowych.

Agnieszka – Młodszy Specjalista ds. Monitoringu i Jakości

„Chcąc zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe, rozpoczęłam przygodę z Contact Center prawie roku temu. Od początku firma ta urzekła mnie swoją atmosferą i duchem zespołu. Podczas pracy z wieloma kampaniami, codziennie czuję, że uczę się nowych rzeczy i rozwijam swoje kompetencje na wielu płaszczyznach. W przerwach od pracy czytam książki oraz oddaję się swoim pasjom, jakimi są nowe technologie oraz programowanie.”

Emilia – Trener

„Cześć, w Contact Center pracuje od 2009 r. Rozpoczynałam pracę na stanowisku Doradcy telefonicznego, gdzie zdobyłam duże doświadczenie w sprzedaży, co pozwala mi teraz na skuteczne przekazywanie wiedzy dotyczącej technik negocjacji. Umiejętności związane z dbałością o najwyższą jakość standardów podszlifowałam na stanowisku Specjalisty ds. Monitoringu Jakości. Teraz pracując jako Trener wykorzystuje bieżącą wiedzę oraz wcześniejsze doświadczenia, aby dbać o jak najlepszą jakość i wyniki na wspieranych kampaniach.
Bardzo lubię pracę z ludźmi, dlatego w roli Trenera czuję się „jak ryba w wodzie”. Zależy mi na rozwoju poszczególnych osób pracujących w naszej firmie – zarówno Konsultantów, jak i kadry kierowniczej, dlatego regularnie przygotowuje i prowadzę autorskie warsztaty rozwojowe dostosowane do konkretnej grupy odbiorców.
Polepszenie wyników po wspólnych spotkaniach, a także pozytywny feedback od uczestników daje mi dużo satysfakcji i wspiera moją automotywację do dalszego działania.
Stawiam na rozwój osobisty, dlatego na bieżąco buduje też swoje doświadczenie poznając nowe narzędzia trenerskie, które chętnie wykorzystuje podczas prowadzonych szkoleń.
Mam wiele zainteresowań, które często się zmieniają w zależności od pory roku i mojego nastroju – typowy zodiakalny bliźniak. Niezmiennie uwielbiam wycieczki kulinarne, dzięki którym poznaje nowe smaki i próbuję lokalnych dań. Sama również uwielbiam gotować i piec.
Cieszę się, że możesz mnie poznać – do zobaczenia na wspólnych szkoleniach, warsztatach, coachingach, spotkaniach indywidualnych czy zespołowych”

Monika – Kierownik Zespołu

W Contact Center pracuję od 4 lat. W tym czasie kilkakrotnie awansowałam. Swoją karierę zawodową rozpoczynałam od stanowiska Doradcy Klienta. Kolejnym etapem była funkcja Kierownika Sekcji a obecnie jestem Kierownikiem Zespołu. Contact Center jest dla mnie firmą, w której mam możliwość zdobywania wiedzy i podejmowania nowych wyzwań. Cieszę się także z tego, że mogę pracować w gronie doświadczonych współpracowników.

Zmień język