“
Emilia – Trener
„Cześć, w Contact Center pracuje od 2009 r. Rozpoczynałam pracę na stanowisku Doradcy telefonicznego, gdzie zdobyłam duże doświadczenie w sprzedaży, co pozwala mi teraz na skuteczne przekazywanie wiedzy dotyczącej technik negocjacji. Umiejętności związane z dbałością o najwyższą jakość standardów podszlifowałam na stanowisku Specjalisty ds. Monitoringu Jakości. Teraz pracując jako Trener wykorzystuje bieżącą wiedzę oraz wcześniejsze doświadczenia, aby dbać o jak najlepszą jakość i wyniki na wspieranych kampaniach.
Bardzo lubię pracę z ludźmi, dlatego w roli Trenera czuję się „jak ryba w wodzie”. Zależy mi na rozwoju poszczególnych osób pracujących w naszej firmie – zarówno Konsultantów, jak i kadry kierowniczej, dlatego regularnie przygotowuje i prowadzę autorskie warsztaty rozwojowe dostosowane do konkretnej grupy odbiorców.
Polepszenie wyników po wspólnych spotkaniach, a także pozytywny feedback od uczestników daje mi dużo satysfakcji i wspiera moją automotywację do dalszego działania.
Stawiam na rozwój osobisty, dlatego na bieżąco buduje też swoje doświadczenie poznając nowe narzędzia trenerskie, które chętnie wykorzystuje podczas prowadzonych szkoleń.
Mam wiele zainteresowań, które często się zmieniają w zależności od pory roku i mojego nastroju – typowy zodiakalny bliźniak. Niezmiennie uwielbiam wycieczki kulinarne, dzięki którym poznaje nowe smaki i próbuję lokalnych dań. Sama również uwielbiam gotować i piec.
Cieszę się, że możesz mnie poznać – do zobaczenia na wspólnych szkoleniach, warsztatach, coachingach, spotkaniach indywidualnych czy zespołowych”