Blog

by w Podpowiedzi

Dlaczego warto wybrać outsourcing contact center?

Wciąż zmieniający się rynek powoduje, że wiele firm stoi przed obliczem trudnych decyzji i poszukiwania oszczędności w podstawowych obszarach prowadzonej działalności. Najpopularniejszym sposobem na osiągnięcie tak postawionych celów są działania restrukturyzacyjne oraz optymalizacja kosztów. Jednocześnie, obsługa klienta jest na tyle ważną częścią działalności w obecnym środowisku biznesowym, że zdecydowanie się na oszczędności w tym obszarze, […]

by w Podpowiedzi

Jak wykorzystać chatboty do generacji leadów i poprawy obsługi klienta?

Pozyskiwanie nowych osób i organizacji zainteresowanych ofertą jest kluczowe dla rozwoju każdego biznesu. Z pomocą w zadaniach zorientowanych na pozyskiwanie nowych klientów może przyjść nowoczesna technologia, która pozwala w pewnym stopniu zautomatyzować ten proces. Choć kojarzą się one głównie z obsługą klienta, to wykorzystanie Chatbotów w generacji Leadów jest obecnie jedną z najpopularniejszych i najszybciej […]

by w Podpowiedzi

Jak rozmawiać z trudnym klientem?

Profesjonalna, uprzejma i efektywna komunikacja świadczy o wysokim poziomie obsługi klienta i firmy konsekwencji rzutuje na to jak postrzegana jest firma. Z kolei dobra reputacja może przyciągać interesariuszy i budować pozytywny wizerunek marki. Co jednak zrobić w sytuacji, gdy dzwoni trudny klient? Jak należy z nim rozmawiać? Poniżej znajdziesz przykłady potencjalnych sytuacji i propozycje rozwiązań, […]

by w Podpowiedzi

Jak automatyzacja procesów wpływa na kontakty z klientem?

W dobie współczesnych technologii istnieje wiele narzędzi, które ułatwiają i usprawniają obsługę klienta. Należy jednak pamiętać, że kluczowym elementem jest znalezienie równowagi pomiędzy automatyzacją kontaktów a interakcją opartą na kontakcie z człowiekiem. Zastanawiasz się, jak budować i utrzymać relacje z klientem? W artykule przedstawimy kilka kroków, które mogą pomóc w tym procesie. Powiązania między automatyzacją, […]

by w Podpowiedzi

Jak zapewnić anonimowość respondentów w ankietach telefonicznych?

Ankiety przeprowadza się w różnych celach, np. statystycznych czy przy okazji różnego typu badań. O ile niektórzy respondenci chętnie biorą w nich udział, o tyle inni mogą nie być skłonni do podawania osobom postronnym informacji o sobie, szczególnie jeśli są to dane wrażliwe, które powinny pozostać  poufne. Nie każdy chce się dzielić szczegółami na temat […]

by w Podpowiedzi

Jak zaprojektować ankietę telefoniczną aby zwiększyć jej skuteczność?

Ilościowe badania rynku i opinii przeprowadza się przy użyciu wielu sformalizowanych metod. Jedną z nich jest ankieta, dzięki której można zdobyć cenne informacje wprost od potencjalnych lub obecnych klientów, aby potem wykorzystać je do celów marketingowych. Pozyskana w ten sposób wiedza ułatwia podejmowanie decyzji biznesowych, a także tworzy dobrą okazję do wdrożenia zmian wizerunkowych. Jeśli […]

Zmień język