Blog

by w Podpowiedzi

Telemarketing – co to jest? Na czym polegają usługi telemarketingowe w 2023?

Czym są usługi telemarketingowe? Większości z nas zapewne kojarzą się z telefonami z nieznanych numerów, które pojawiają się najmniej odpowiednich momentach. Kiedy już zaryzykujemy i postanowimy takie połączenie odebrać, w słuchawce odzywa się nie dająca dojść do głosu osoba, która sprawia wrażenie, jak by połączyła się z nami, tylko po to, żeby przeczytać nam ulotkę […]

by w Podpowiedzi, Słownik marketingowy

Walidacja baz danych – co to jest i jak ją przeprowadzać?

Bazy danych uznaje się za skuteczne narzędzie optymalizacji wyników sprzedaży. Należy jednak pamiętać, że ewentualny sukces kampanii sprzedażowej zależy w dużej mierze od ich jakości. Nieaktualna baza czy taka, która zawiera błędne dane, okaże się nieprzydatna. Aby wyeliminować z bazy dane zbędne z perspektywy przedsiębiorcy, można przeprowadzić jej kontrolę, czyli tzw. walidację. 5/5 (2)

by w Podpowiedzi

Baza klientów – co wpływa na jej koszt i jakie są obowiązki nabywcy?

Bazy danych są chętnie wykorzystywane przez przedsiębiorców dążących do optymalizacji działań marketingowych i poprawy wyników sprzedaży. Niekiedy firmy korzystają z samodzielnie przygotowanych baz. Jednakże, jako że zadanie zgromadzenia danych bywa trudne i czasochłonne, w większości przypadków lepszym rozwiązaniem okazuje się pozyskanie bazy od zewnętrznego podmiotu. Prawo przewiduje szereg sposobów pozyskania bazy. Jednym z nich jest […]

by w Podpowiedzi

Ustawa o ochronie baz danych – co warto wiedzieć?

Z baz danych korzysta obecnie wiele różnych podmiotów. Są to między innymi analitycy, przedsiębiorcy dążący do optymalizacji procesów marketingowych w firmie, a także zwykli użytkownicy, którzy poszukują informacji na dany temat. Aby przeciwdziałać nadużyciom związanym z wykorzystaniem baz, prawodawca zdecydował się uregulować praktykę ich użycia na drodze ustawy. Czym są bazy danych w rozumieniu przepisów? […]

by w Informacje z branży, Podpowiedzi, Telemarketing

Nowoczesna komunikacja marketingowa – chatboty i voiceboty

Formy komunikacji marketingowej od lat ulegają nieustannym zmianom. Specjaliści od marketingu stosują nowe techniki, dostosowując się do potrzeb klientów oraz korzystając ze zdobyczy nowych technologii. Ulotki reklamowe z powodzeniem zastępowane są przez newslettery, emaile o charakterze marketingowym lub krótkie i chwytliwe posty w social mediach, a internet jest jednym z najczęściej wybieranych kanałów kontaktu z […]

  • 1
  • 2
Zmień język