Blog

by w Podpowiedzi

Jak zaprojektować ankietę telefoniczną aby zwiększyć jej skuteczność?

Ilościowe badania rynku i opinii przeprowadza się przy użyciu wielu sformalizowanych metod. Jedną z nich jest ankieta, dzięki której można zdobyć cenne informacje wprost od potencjalnych lub obecnych klientów, aby potem wykorzystać je do celów marketingowych. Pozyskana w ten sposób wiedza ułatwia podejmowanie decyzji biznesowych, a także tworzy dobrą okazję do wdrożenia zmian wizerunkowych. Jeśli […]

by w Podpowiedzi

Jak interpretować wyniki ankiet telefonicznych w procesie podejmowania decyzji biznesowych?

Badania ankietowe uznaje się nie tylko za skuteczną metodę weryfikacji decyzji biznesowych, ale również podstawę ich podejmowania. Dzięki nim organizacja może uzyskać informacje o funkcjonowaniu swojej firmy, postawach konsumentów czy ogólniej sytuacji panującej na rynku. Badań ankietowych nie prowadzi się w sposób dowolny – aby mogły stać się źródłem wiarygodnej wiedzy w ramach procesu Businness […]

by w Podpowiedzi

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w procesie badań CATI

We współczesnych badaniach marketingowych coraz ważniejszą rolę odgrywa sztuczna inteligencja. Jednym z obszarów jej zastosowania jest badanie opinii konsumentów za pomocą metody CATI. W artykule odpowiadamy na pytanie, w jaki sposób sztuczna inteligencja oddziałuje na użycie tej metody w call center. Skupiamy się przede wszystkim na omówieniu stającej się powoli standardem w branży obsługi klienta […]

by w Podpowiedzi

Jak zapewnić skuteczne rozwiązywanie problemów klientów w czasie rzeczywistym?

Obsługiwanie klienta „na żywo” nie zawsze bywa proste. Przeciwnie, niekiedy obsługa okazuje się nieskuteczna, a interakcje z klientem stają się źródłem frustracji dla obydwu stron. Wpływa na to wiele czynników: skomplikowanie problemu, jaki napotkał klient, niewystarczające kompetencje obsługującego czy brak implementacji odpowiednich procedur . Wyeliminowanie przeszkód dla efektywnej obsługi jest z perspektywy przedsiębiorcy kluczowe – […]

by w Podpowiedzi

Jak wykorzystać automatyzację w procesie generowania leadów w contact center?

Współczesny przedsiębiorca powinien uwzględniać możliwości, jakie daje mu postęp technologiczny. W przeciwnym razie – jeśli nie będzie stosować nowych, zyskujących popularność rozwiązań – pozycja jego firmy na tle konkurencji może ulec osłabieniu. Jednym z takich rozwiązań bazujących na nowoczesnych technologiach jest automatyzacja procesów zachodzących w przedsiębiorstwie. Dzięki nim, wiele spośród zadań, które kiedyś musiały być […]

by w Podpowiedzi

Lead scoring – jak oceniać pozyskane leady sprzedażowe?

Jednym z czynników, od których zależy sukces biznesowy, jest efektywność w zakresie pozyskiwania nowych klientów. Rzeczą oczywistą jest, że przedsiębiorca, który potrafi przekonać konsumenta do swoich produktów, bądź usług zwiększy swój zysk i znajdzie się w lepszej pozycji względem tych, którym się to nie udało. Kluczowa dla zwiększenia wydajności procesu pozyskiwania nowych klientów jest umiejętność […]

Zmień język