Sprzedaż Produktów i Usług
Projektujemy i realizujemy procesy telesprzedażowe, opierając
je na dokładnym rozpoznaniu rynku i precyzyjnie opracowanym planie działania.

Pozyskiwanie nowych Klientów
Prowadzimy kampanie telesprzedażowe, które są jedną z najskuteczniejszych metod docierania do potencjalnych klientów i budowania bazy odbiorców.
Telesprzedaż
Sposób
na pozyskanie nowych klientów
Budujemy procesy telesprzedaży, które pozwalają na dotarcie do szerokiego grona odbiorców.
Oferujemy naszym Partnerom Biznesowym kompleksowe rozwiązania w zakresie sprzedaży, które
pozwalają na pozyskanie nowych klientów oraz budowanie trwałych relacji z obecnymi.
Wspieramy Partnerów na każdym etapie kampanii telesprzedażowych: od strategicznego
planowania procesów, przez ich efektywną realizację i bieżącą optymalizację działań,
aż po szczegółową analizę wyników.
WSPARCIE SPRZEDAŻY
Telesprzedaż wspierana przez technologie
W trakcie realizacji kampanii wykorzystujemy narzędzia marketingu bezpośredniego, połączone z możliwościami sztucznej inteligencji (AI). Rozumiemy dynamikę współczesnego rynku i zmieniające się nawyki odbiorców. Wspieramy firmy, korzystając z takich narzędzi ak chatboty, targetowane kampanie SMS i e-mail marketing. Nie tylko informujemy o ofercie, ale także budujemy świadomość marki oraz dbamy o utrzymanie wartościowego kontaktu.
INDYWIDUALNE PODEJŚCIE
Plan i realizacja dostosowana do specyfiki branży
W Contact Center stawiamy na rozwiązania sprzedażowe dopasowane do charakteru i potrzeb konkretnej firmy. Nasze działania opieramy na wnikliwych analizach oraz rozmowach z przedstawicielami firmy.
Przed rozpoczęciem każdej kampanii dokładnie badamy rynek, analizujemy konkurencję oraz identyfikujemy potencjalne grupy docelowe. Na podstawie tych informacji, tworzymy strategię działania dostosowaną do specyfiki branży i celów biznesowych.
Szkolenia i Couching
Umiejętności miękkie
Systematycznie przeprowadzamy specjalistyczne szkolenia dla naszych konsultantów. Programy te obejmują zarówno zaawansowane techniki sprzedaży, jak i kluczowe umiejętności miękkie, takie jak efektywna komunikacja, budowanie relacji czy radzenie sobie ze stresem.
Predyspozycje pracowników
Gwarancja skutecznych kampanii telesprzedażowych
Każda branża i produkt wymagają indywidualnego podejścia, dlatego tworząc zespół, bierzemy pod uwagę doświadczenie, kompetencje i naturalne predyspozycje naszych konsultantów. Pracują oni pod okiem doświadczonych trenerów - ekspertów, którzy wspierają ich w rozwijaniu technik niezbędnych do skutecznej sprzedaży oraz prowadzenia efektywnych rozmów.
BEZPIECZEŃSTWO NA PIERWSZYM MIEJSCU
Dbamy o najwyższy poziom bezpieczeństwa naszych procesów
Bezpieczeństwo danych jest fundamentem zaufania. Stosujemy procedury i technologie, gwarantujące bezpieczeństwo systemów informatycznych oraz przetwarzanych informacji. Dzięki temu Partnerzy mogą być pewni, że powierzone nam dane są zawsze chronione.
Zapewniamy najwyższe standardy ochrony potwierdzone międzynarodowym certyfikatem ISO 27001 (Zarządzanie Bezpieczeństwem Informacji) oraz naszym wieloletnim doświadczeniem w pracy z danymi wrażliwymi.
Wewnętrzne procedury
Ochrona danych
Nasze działania w zakresie bezpieczeństwa obejmują nie tylko ochronę przed zagrożeniami zewnętrznymi, ale także wdrażanie wewnętrznych procedur bezpieczeństwa oraz szkoleń dla pracowników. Każda osoba w zespole jest świadoma znaczenia ochrony danych i stosuje się do ścisłych regulacji.
Sprawdzone rozwiązania
Audyty i aktualizacje
Współpracujemy wyłącznie ze sprawdzonymi dostawcami usług, którzy zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa w domenie technologicznej. Regularnie przeprowadzamy audyty bezpieczeństwa i aktualizujemy nasze systemy, aby zawsze być o krok przed potencjalnymi zagrożeniami.
Reference
Orange Polska S.A.
(…) Potwierdzamy, że usługa świadczona jest w sposób należyty. Contact Center realizuje uzgodnione wskaźniki obsługi i dba o wysoką jakość obsługi Klientów Orange Polska. Pracownicy Contact Center wykazują się zaangażowaniem w powierzone im zadania.

Upselling & Crosselling
Stosujemy techniki gwarantujące powiększenie koszyka zakupowego wśród bazy obecnych klientów.
CZYM SĄ?
Up-selling &
cross-selling
Up-selling i cross-selling mają za zadanie zwiększyć wartość życiową klienta (Customer Lifetime Value).
W przypadku up-sellingu proponujemy klientowi podobny produkt lub usługę o wyższej wartości, lepiej dopasowaną
do jego potrzeb. Stosujemy też cross-selling, który polega na oferowaniu dodatkowych,
komplementarnych produktów lub usług,
które uzupełniają pierwotny zakup
i zwiększają jego użyteczność.
Obie te strategie pozwalają organizacji na poprawę relacji konsumentów z marką oraz zwiększenie przychodów
bez ponoszenia większych kosztów,
które wiążą się
z pozyskaniem nowego klienta.
WSPARCIE PROCESÓW ZAKUPOWYCH
Wpływ technologii na decyzje zakupowe
Używane przez nas rozwiązania zbierają informacje z różnych kanałów komunikacji. Dzięki systemom CRM i innym narzędziom automatyzującym analizę i agregację danych jesteśmy w stanie odpowiednio procesować dane o klientach i ich potrzebach zakupowych.
Referenz
Iiyama
(…) We hereby confirm that this service is provided in a sound and effective manner. All indicators carried out by Contact Center reach expected goals and attest to the high quality of Iyama customer service. Contact Center employees show dedication to the entrusted task.

Lead Generation
Skutecznie pozyskujemy wartościowe kontakty do osób i firm potencjalnie zainteresowanych produktami lub usługami naszych Partnerów.
Skuteczne kampanie
Lead generation
Specjalizujemy się w generowaniu wartościowych leadów sprzedażowych, które pomagają firmom zwiększać bazę klientów i osiągać lepsze wyniki sprzedażowe. Nasze kampanie lead generation są precyzyjnie zorientowane na grupy docelowe, które wykazują rzeczywiste zainteresowanie ofertą danego przedsiębiorstwa.
Nasze Podejście
Wartościowe leady
Przed rozpoczęciem każdej kampanii pozyskujemy informacje o grupie docelowej i jej potrzebach. Pozwala nam to personalizować komunikację i pozyskiwać precyzyjne dane o potencjalnych klientach. Dzięki temu generujemy kontakty, które mają największy potencjał do przekształcenia się w realnych klientów.
NASZE KAMPANIE LEAD GENERATION DLA FIRM:
Efektywne Wsparcie Biznesu
Skuteczne dotacie do potencjalnych klientów
Nasze kampanie lead generation są wspierane
przez sprawdzone technologie. Dzięki nim skutecznie
docieramy do potencjalnych klientów, zwiększając efektywność kampanii i maksymalizując zwrot
z inwestycji (ROI).
Jakość leadów
Oszczędność czasu
i zasobów
Stawiamy na wartość, a nie ilość – selekcjonujemy potencjalnych klientów, którzy rzeczywiście
mogą
być zainteresowani ofertą współpracujących z nami firm. Takie podejście pozwala nam oszczędzać czas i zasoby.
OPTYMALIZACJA PROCESÓW
Redukcja kosztów operacyjnych o nawet 20%.
Referencje
Bosch
(…) Usługa świadczona jest na wysokim poziomie, zespół Contact Center jest zaangażowany w realizację powierzonych zadań oraz posiada wyspecjalizowaną wiedzę niezbędną do obsługi. Polecamy firmę Contact Center sp. z o.o jako dobrego, rzetelnego i sprawdzonego partnera biznesowego w realizacji świadczonych usług

Umawianie spotkań
Docieramy do osób decyzyjnych i budujemy wartościowe relacje biznesowe.
Dbamy o jakość
Umawianie spotkań
Przejmujemy na siebie odpowiedzialność za aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych i umawianie spotkań. Dostarczamy handlowcom gotowe, dobrze sprofilowane leady, pozwalając im skupić się na finalizowaniu transakcji.
Dbamy o jakość leadów po umówieniu spotkania. Kontaktujemy się z potencjalnymi klientami, aby przypomnieć im o terminie i upewnić się, że posiadają wszystkie niezbędne informacje.
Proces sprzedaży
Wsparcie sprzedaży
Bezpośredni, profesjonalny kontakt telefoniczny pozwala na nawiązanie osobistej relacji już na wczesnym etapie, co jest kluczowe w budowaniu zaufania w procesie sprzedaży B2B.
Przed przekazaniem umówionego spotkania, przeprowadzamy krótki briefing z handlowcem, który pozwala mu lepiej przygotować się do rozmowy.
Umawiamy spotkania zarówno w formule tradycyjnej, jak i online, w zależności od preferencji potencjalnego klienta oraz specyfiki danej branży. Zawsze dążymy do znalezienia optymalnego rozwiązania, które maksymalizuje szanse na to, że spotkanie zakończy się sprzedażą.
