Sprzedaż Produktów i Usług

Projektujemy i realizujemy procesy telesprzedażowe, opierając
je na dokładnym rozpoznaniu rynku i precyzyjnie opracowanym planie działania.

Sprzedaż Produktów i Usług
curve image

Pozyskiwanie nowych Klientów

Prowadzimy kampanie telesprzedażowe, które są jedną z najskuteczniejszych metod docierania do potencjalnych klientów i budowania bazy odbiorców.

case study img

Telesprzedaż

Sposób
na pozyskanie nowych klientów

Budujemy procesy telesprzedaży, które pozwalają na dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Oferujemy naszym Partnerom Biznesowym kompleksowe rozwiązania w zakresie sprzedaży, które pozwalają na pozyskanie nowych klientów oraz budowanie trwałych relacji z obecnymi.

Wspieramy Partnerów na każdym etapie kampanii telesprzedażowych: od strategicznego planowania procesów, przez ich efektywną realizację i bieżącą optymalizację działań, aż po szczegółową analizę wyników.

case study img

WSPARCIE SPRZEDAŻY

Telesprzedaż wspierana przez technologie

W trakcie realizacji kampanii wykorzystujemy narzędzia marketingu bezpośredniego, połączone z możliwościami sztucznej inteligencji (AI). Rozumiemy dynamikę współczesnego rynku i zmieniające się nawyki odbiorców. Wspieramy firmy, korzystając z takich narzędzi ak chatboty, targetowane kampanie SMS i e-mail marketing. Nie tylko informujemy o ofercie, ale także budujemy świadomość marki oraz dbamy o utrzymanie wartościowego kontaktu.

INDYWIDUALNE PODEJŚCIE

Plan i realizacja dostosowana do specyfiki branży

W Contact Center stawiamy na rozwiązania sprzedażowe dopasowane do charakteru i potrzeb konkretnej firmy. Nasze działania opieramy na wnikliwych analizach oraz rozmowach z przedstawicielami firmy.

Przed rozpoczęciem każdej kampanii dokładnie badamy rynek, analizujemy konkurencję oraz identyfikujemy potencjalne grupy docelowe. Na podstawie tych informacji, tworzymy strategię działania dostosowaną do specyfiki branży i celów biznesowych.

Szkolenia i Couching

Umiejętności miękkie

Systematycznie przeprowadzamy specjalistyczne szkolenia dla naszych konsultantów. Programy te obejmują zarówno zaawansowane techniki sprzedaży, jak i kluczowe umiejętności miękkie, takie jak efektywna komunikacja, budowanie relacji czy radzenie sobie ze stresem.

case study img

Predyspozycje pracowników

Gwarancja skutecznych kampanii telesprzedażowych

Każda branża i produkt wymagają indywidualnego podejścia, dlatego tworząc zespół, bierzemy pod uwagę doświadczenie, kompetencje i naturalne predyspozycje naszych konsultantów. Pracują oni pod okiem doświadczonych trenerów - ekspertów, którzy wspierają ich w rozwijaniu technik niezbędnych do skutecznej sprzedaży oraz prowadzenia efektywnych rozmów.

BEZPIECZEŃSTWO NA PIERWSZYM MIEJSCU

Dbamy o najwyższy poziom bezpieczeństwa naszych procesów

Bezpieczeństwo danych jest fundamentem zaufania. Stosujemy procedury i technologie, gwarantujące bezpieczeństwo systemów informatycznych oraz przetwarzanych informacji. Dzięki temu Partnerzy mogą być pewni, że powierzone nam dane są zawsze chronione.

Zapewniamy najwyższe standardy ochrony potwierdzone międzynarodowym certyfikatem ISO 27001 (Zarządzanie Bezpieczeństwem Informacji) oraz naszym wieloletnim doświadczeniem w pracy z danymi wrażliwymi.

Wewnętrzne procedury

Ochrona danych

Nasze działania w zakresie bezpieczeństwa obejmują nie tylko ochronę przed zagrożeniami zewnętrznymi, ale także wdrażanie wewnętrznych procedur bezpieczeństwa oraz szkoleń dla pracowników. Każda osoba w zespole jest świadoma znaczenia ochrony danych i stosuje się do ścisłych regulacji.

Sprawdzone rozwiązania

Audyty i aktualizacje

Współpracujemy wyłącznie ze sprawdzonymi dostawcami usług, którzy zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa w domenie technologicznej. Regularnie przeprowadzamy audyty bezpieczeństwa i aktualizujemy nasze systemy, aby zawsze być o krok przed potencjalnymi zagrożeniami.

Reference

Orange Polska S.A.

(…) Potwierdzamy, że usługa świadczona jest w sposób należyty. Contact Center realizuje uzgodnione wskaźniki obsługi i dba o wysoką jakość obsługi Klientów Orange Polska. Pracownicy Contact Center wykazują się zaangażowaniem w powierzone im zadania.

reference img
Support Icon

Upselling & Crosselling

Stosujemy techniki gwarantujące powiększenie koszyka zakupowego wśród bazy obecnych klientów.

case study img

CZYM SĄ?

Up-selling &
cross-selling

Up-selling i cross-selling mają za zadanie zwiększyć wartość życiową klienta (Customer Lifetime Value).
W przypadku up-sellingu proponujemy klientowi podobny produkt lub usługę o wyższej wartości, lepiej dopasowaną do jego potrzeb. Stosujemy też cross-selling, który polega na oferowaniu dodatkowych, komplementarnych produktów lub usług,
które uzupełniają pierwotny zakup
i zwiększają jego użyteczność.

Obie te strategie pozwalają organizacji na poprawę relacji konsumentów z marką oraz zwiększenie przychodów
bez ponoszenia większych kosztów,
które wiążą się z pozyskaniem nowego klienta.

case study img

WSPARCIE PROCESÓW ZAKUPOWYCH

Wpływ technologii na decyzje zakupowe

Używane przez nas rozwiązania zbierają informacje z różnych kanałów komunikacji. Dzięki systemom CRM i innym narzędziom automatyzującym analizę i agregację danych jesteśmy w stanie odpowiednio procesować dane o klientach i ich potrzebach zakupowych.

Referenz

Iiyama

(…) We hereby confirm that this service is provided in a sound and effective manner. All indicators carried out by Contact Center reach expected goals and attest to the high quality of Iyama customer service. Contact Center employees show dedication to the entrusted task.

reference img
Support Icon

Lead Generation

Skutecznie pozyskujemy wartościowe kontakty do osób i firm potencjalnie zainteresowanych produktami lub usługami naszych Partnerów.

case study img

Skuteczne kampanie

Lead generation

Specjalizujemy się w generowaniu wartościowych leadów sprzedażowych, które pomagają firmom zwiększać bazę klientów i osiągać lepsze wyniki sprzedażowe. Nasze kampanie lead generation są precyzyjnie zorientowane na grupy docelowe, które wykazują rzeczywiste zainteresowanie ofertą danego przedsiębiorstwa.

case study img

Nasze Podejście

Wartościowe leady

Przed rozpoczęciem każdej kampanii pozyskujemy informacje o grupie docelowej i jej potrzebach. Pozwala nam to personalizować komunikację i pozyskiwać precyzyjne dane o potencjalnych klientach. Dzięki temu generujemy kontakty, które mają największy potencjał do przekształcenia się w realnych klientów.

NASZE KAMPANIE LEAD GENERATION DLA FIRM:

Benifits icon
Skupiają się na grupach faktycznie zainteresowanych ofertą
Benifits icon
Mają realny wpływ na wzrost sprzedaży dzięki sprawdzonym procesom
Benifits icon
Wykorzystują nowoczesne technologie do zbierania i analizowania danych
Benifits icon
Są wartościowym uzupełnieniem działań marketingowych firmy

Efektywne Wsparcie Biznesu

Skuteczne dotacie do potencjalnych klientów

Nasze kampanie lead generation są wspierane
przez sprawdzone technologie. Dzięki nim skutecznie docieramy do potencjalnych klientów, zwiększając efektywność kampanii i maksymalizując zwrot
z inwestycji (ROI).

Jakość leadów

Oszczędność czasu
i zasobów

Stawiamy na wartość, a nie ilość – selekcjonujemy potencjalnych klientów, którzy rzeczywiście mogą
być zainteresowani ofertą współpracujących z nami firm. Takie podejście pozwala nam oszczędzać czas i zasoby.

hero

OPTYMALIZACJA PROCESÓW

Redukcja kosztów operacyjnych o nawet 20%.

Referencje

Bosch

(…) Usługa świadczona jest na wysokim poziomie, zespół Contact Center jest zaangażowany w realizację powierzonych zadań oraz posiada wyspecjalizowaną wiedzę niezbędną do obsługi. Polecamy firmę Contact Center sp. z o.o jako dobrego, rzetelnego i sprawdzonego partnera biznesowego w realizacji świadczonych usług

reference img
Support Icon

Umawianie spotkań

Docieramy do osób decyzyjnych i budujemy wartościowe relacje biznesowe.

case study img

Dbamy o jakość

Umawianie spotkań

Przejmujemy na siebie odpowiedzialność za aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych i umawianie spotkań. Dostarczamy handlowcom gotowe, dobrze sprofilowane leady, pozwalając im skupić się na finalizowaniu transakcji.

Dbamy o jakość leadów po umówieniu spotkania. Kontaktujemy się z potencjalnymi klientami, aby przypomnieć im o terminie i upewnić się, że posiadają wszystkie niezbędne informacje.

case study img

Proces sprzedaży

Wsparcie sprzedaży

Bezpośredni, profesjonalny kontakt telefoniczny pozwala na nawiązanie osobistej relacji już na wczesnym etapie, co jest kluczowe w budowaniu zaufania w procesie sprzedaży B2B.

Przed przekazaniem umówionego spotkania, przeprowadzamy krótki briefing z handlowcem, który pozwala mu lepiej przygotować się do rozmowy.

Umawiamy spotkania zarówno w formule tradycyjnej, jak i online, w zależności od preferencji potencjalnego klienta oraz specyfiki danej branży. Zawsze dążymy do znalezienia optymalnego rozwiązania, które maksymalizuje szanse na to, że spotkanie zakończy się sprzedażą.

Kontakt

Usprawnij swoją obsługę klienta!

contact img