TGI, badanie TGI
T Każda firma dąży do wzmocnienia swojej pozycji na rynku i osiągnięcia jak najlepszych wyników sprzedażowych. Aby zrealizować założone cele, produkty lub usługi muszą trafić do jak najszerszej grupy odbiorców. W tym procesie pomocne może okazać się badanie TGI. Co to jest i w jaki sposób może zostać wykorzystane przez przedsiębiorców?
Czym jest badanie TGI?
Pozyskiwanie przez firmy nowych klientów to ważna kwestia, która pomaga zwiększyć zainteresowanie danymi produktami lub usługami. W celu odnalezienia konsumentów, którzy jeszcze nie mieli styczności z ofertą poszczególnych marek przydatna może okazać się metoda TGI. Definicja terminu odnosi się do badania marketingowego o charakterze ciągłym, które jest realizowane przez cały rok. Polega ono na przeprowadzaniu wywiadów z konsumentami w wieku od 15 do 75 roku życia. Dzięki temu istnieje możliwość zgromadzenia danych na temat produktów nabywanych przez klientów, a także używanych przez nich mediów. Zdobyte informacje są przydatne podczas planowania kampanii marketingowych.