Remarketing
R Głównym celem ambitnych przedsiębiorców jest rozwój ich firmy poprzez analizowanie i doskonalenie prowadzonych działań, a także wdrażanie nowoczesnych rozwiązań. Niezwykle istotne są projekty reklamowe, dzięki którym dotrzeć można do szerokiego grona odbiorców i zachęcić ich do skorzystania z oferty. Jednym ze sposobów, by to osiągnąć, jest remarketing. Definicja tego pojęcia na pewno pozwoli nam się z nim lepiej zaznajomić.
Co to jest remarketing?
Tym określeniem nazywa się rodzaj kampanii dostępnej w ramach programu do emisji reklam Google Ads. Zakłada ona tworzenie bazy klientów, którzy odwiedzili stronę firmy lub też podstronę konkretnego produktu czy usługi. Następnie do tych osób ponawiana jest wysyłka treści promocyjnych. Dzięki takim czynnościom wielu z zainteresowanych wraca do sklepu internetowego, żeby jeszcze raz przyjrzeć się ofercie, w wyniku czego często z niej korzysta.
Jak skutecznie prowadzić działania remarketingowe?
Skoro wiemy już, na czym polega remarketing, warto zastanowić się nad tym, jak go zastosować. Taka powtórna reklama powinna zawierać zbiór najważniejszych informacji o ofercie, zachęcać do skorzystania z niej, lecz nie być nachalna, gdyż klient lubi mieć poczucie, że sam i bez presji podejmuje decyzję zakupową.