Aktualności

PPC: reklamy pay per click

P Czym jest marketing PPC? Niewątpliwie odpowiedź na to pytanie będzie pomocna wszystkim, którzy reklamują swoje produkty lub usługi w internecie i zastanawiają się nad rozwiązaniami, które mogą wykorzystać dla podniesienia zainteresowania klientów i zwiększenia swoich zasięgów.

Oferta: Bazy konsumenckie B2C

Marketing PPC – definicja

Rozwinięcie tego skrótu to pay per click. Co to jest? Ten angielski zwrot powinniśmy tłumaczyć jako „płatność za kliknięcie”. To model reklamy internetowej, która wykorzystywana jest przede wszystkim w przeglądarkach internetowych i na portalach społecznościowych. Polega ona na tym, że opłata za reklamę pobierana jest dopiero wtedy, kiedy użytkownik kliknie w odnośnik znajdujący się w zaprezentowanym mu materiale reklamowym.

PPC – co to jest i kiedy się sprawdza?

Wiele o tym rodzaju marketingu mówi definicja PPC. Co to jest, tłumaczy rozwinięcie skrótu. W praktyce PPC ma pomóc firmie w uzyskaniu wysokiej pozycji na liście wyszukiwań, a co za tym idzie – zainteresowaniu potencjalnych klientów marką, jej produktem lub usługą. Koszt reklamy uzależniony jest od stawki, jaką reklamodawca ustala dla jednego kliknięcia. Marketing PPC sprawdzi się w m.in. przypadku firm, które dopiero wchodzą na rynek oraz ofert sezonowych.

Oferta: Badanie metodą NPS

Ci, którzy zastanawiają się nad tym, czym jest marketing PPC i jak go efektywnie wykorzystywać, muszą pamiętać, że nie może być to jedyna forma reklamy internetowej. Równie ważne są inne praktyki, np. stosowanie zasad SEO.

5/5 (1)
Zmień język