Aktualności

Marketing automation

M Ważnym filarem każdej firmy jest odpowiednio przygotowana strategia marketingowa. Jednym z głównych celów takiej strategii jest pozyskanie klientów w ramach prowadzonych kampanii. Sposobem na zwiększenie efektywności działań w przypadku wielu firm okazuje się marketing automation. Co to jest? I jakie może przynieść korzyści?

Marketing automation – co to jest?

Jeżeli chodzi o marketing automation, definicja jest bardzo prosta – to automatyzacja niektórych działań marketingowych przy pomocy odpowiednich narzędzi. Rozwiązanie znajduje zastosowanie w branżach B2B i B2C, niezależnie od tego, czy wykorzystują kanały online, czy offline. Dzięki automatyzacji marketingu można przenieść prowadzone działania na wyższy poziom i zwiększyć ich efektywność. Wiedza o tym, czym jest marketing automation to jednak nie wszystko, warto poznać realne korzyści, jakie może przynieść korzystanie z niego.

Usługi: Telemarketing, Kampanie lead generation

Czym jest marketing automation w praktyce?

Mówiąc o marketing automation, definicja nie wystarczy – ważne są przede wszystkim zalety tego rozwiązania. Automatyzacja marketingu ma na celu realizację celów biznesowych firmy, dzięki m.in. sprawnej segmentacji leadów, czyli potencjalnych klientów. Wykorzystując to rozwiązanie, można zautomatyzować najbardziej czasochłonne zadania i udoskonalić strategię marketingową, dzięki trafnej identyfikacji klienta oraz określeniu jego potencjału zakupowego. Podsumowując – czym jest marketing automation w praktyce? Z pewnością szansą na pozyskanie wartościowych leadów i rozwinięcie sprzedaży.

5/5 (1)
Zmień język