Landing Page
L Każdej firmie, posiadającej swoją stronę internetową zależy na przyciągnięciu uwagi klienta. Przedsiębiorcy często szukają sposobu na skuteczne zaprezentowanie nowego produktu za pośrednictwem witryny internetowej. W tym przypadku sprawdzi się landing page. Co to jest i w jaki sposób ma pomóc w realizacji strategii reklamowej?
Landing page – definicja
Czym jest landing page? Jest to rodzaj witryny internetowej, która została zaprojektowana z myślą o przyciągnięciu uwagi użytkowników. W odróżnieniu od standardowej strony firmowej nie zawiera rozbudowanego menu lub spisu produktów. Przede wszystkim charakteryzuje się prostym, lecz efektywnym designem, a także małą ilością chwytliwego tekstu.
Celem landing page jest dostarczenie konkretnego przekazu, który ma zachęcić do działania. Przykładowo właścicielowi strony może zależeć na:
- zapisach do newslettera,
- zapisach na przedsprzedaż,
- ściągnięciu e-booka,
- wsparciu sprzedaży produktów.
Aby stworzyć skuteczny landing page, należy zastanowić się do kogo zostaną skierowane działania marki, a także określić cel kampanii. Warto zadbać o czytelność oraz zwięzłość przekazu, dzięki czemu zachęci on większą ilość odbiorców.