Aktualności

Customer Care

Co to jest customer care? Dział Customer Care zajmuje się odpowiadaniem na wyzwania, jakie mogą się pojawić w procesie zakupowym, bądź przy użytkowaniu samego produktu. Polega na wszechstronnym dbaniu o klientów podczas ich interakcji z produktem oraz marką i wpływa na jej pozytywne postrzeganie.

Outsourcing back office

Customer care – definicja. Dlaczego usługa jest tak ważna?

Customer care – co to jest i dlaczego dzisiaj jest niezwykle ważne? Zespół zajmujący się customer care ma na celu rozwiązywanie problemów klienta lub skupieniu jego uwagi na ważnych dla niego elementach produktu. Dział customer care doradza klientowi zarówno przed zakupem towaru, opowiadając o zaletach produktu, rozwiewając wątpliwości, odpowiadając na nurtujące pytania, jak i po zakupie danego produktu, kiedy pojawia się potrzeba doprecyzowania informacji o produkcie lub rozwiązania problemów z jego użytkowaniem. Zajmujący się kompleksową obsługą klienta dział customer care powinien być zawsze przygotowany na udzielenie fachowej odpowiedzi na wszystkie pytania, rozwiązanie wszelkiego rodzaju problemów, z zachowaniem wysokiego poziomu kultury osobistej i empatii.

Infolinia dla firmy

5/5 (1)
Zmień język