Aktualności

Zmiana właściciela Spółki

25 sierpnia 2015 w Wydarzenia

W dniu 25 sierpnia br. została zawarta ostateczna, wiążąca umowa sprzedaży udziałów Contact Center sp. z o.o. przez Orange Polska. Nowym właścicielem Spółki została Arteria S.A. – wiodący wśród dostawców usług BPO oraz call center podmiot o silnej, ugruntowanej pozycji rynkowej.

Zgodnie ze strategią nowego właściciela, Contact Center będzie realizować projekty biznesowe jako osobna Spółka Grupy Arteria, pod dotychczasową nazwą i według dotychczasowych zasad. Dzięki takiemu podejściu Klienci Spółki nie odczują żadnych uciążliwości związanych z procesem zmiany właściciela.

Dzięki wykorzystaniu swoich najlepszych doświadczeń, a także ich wymianie oraz synergii uzyskanej na poziomie Grupy, Contact Center będzie nadal dynamicznie rozwijać wachlarz projektów oraz zwiększać atrakcyjność swoich ofert na wciąż coraz bardziej konkurencyjnym, zarówno polskim, jak i europejskim rynku.

Wróć do poprzedniej strony

Zmień język