Technologie

Jedną z podstaw efektywności i niezawodności świadczenia usług na najwyższym poziomie jest odpowiednio dobrana technologia. Dlatego też, budując naszą infrastrukturę, współpracujemy z renomowanymi firmami, które gwarantują dotrzymanie najwyższych standardów, a proponowane przez nie systemy są synonimami profesjonalizmu, jakości oraz niezawodności.

Partnerzy, z którymi pracujemy, gwarantują, że także w przyszłości oferowane przez nas usługi będą wykorzystywały najlepsze rozwiązania technologiczne oraz rozwijały się wraz z postępem nauki.

Baza technologiczna, na której pracuje nasz zespół

Systemy Contact Center

Platforma do zarządzania danymi

Utrzymanie, rozwój i wdrożenia systemów call center

Systemy Call Center

Systemy nagrywające rozmowy

Bezpieczeństwo Sieci

Bezpieczeństwo serwerów i stacji roboczych

Bezpieczeństwo

Spełniamy wysokie wymagania dotyczące standardów bezpiecznego przechowywania i ochrony danych osobowych.

Prowadzimy stały monitoring personelu – nasi konsultanci to osoby wyłonione w procesie szczegółowej rekrutacji. Dzięki temu możemy zagwarantować wysoki poziom przekazu informacji oraz zapewnić udzielanie wyłącznie określonej i oczekiwanej przez klienta wiedzy.

Pracę naszych konsultantów kontroluje wewnętrzny dział monitoringu jakości. Rozmowy telefoniczne prowadzone w ramach kampanii związanych z przetwarzaniem danych osobowych są nagrywane cyfrowo, dzięki systemom rejestracji interakcji z klientami NiceLog i ReDat. Te systemy to jedne z głównych elementów call center, umożliwiające poprawę jakości obsługi klientów oraz zabezpieczające interesy każdej firmy.

Wysoką jakość usług oraz efektywność rozwiązań zapewniamy także, dbając o utrzymanie należytego poziomu zabezpieczeń oraz niezawodność sprzętu informatycznego.

Aby zagwarantować jak najwyższy poziom dostępności naszych kluczowych systemów, wykorzystujemy technologie klastrową oraz redundancję składowania danych.

Zmień język