Blog

by w Wydarzenia

Nowy projekt z branży medycznej

Dzisiaj tj. 13 listopada 2017 roku, punktualnie o godzinie 7.00 w poznańskiej lokalizacji ruszył projekt dla Centrum Medycznego Enel-Med. W ramach projektu Contact Center będzie wspierało centrum obsługi pacjenta Enel-Med w umawianiu wizyt pacjentów. Enel-Med to Centrum Medyczne istniejące od 1993 roku oferujące kompleksową obsługę medyczną. Na terenie całego kraju posiada 1400 placówek partnerskich w […]

by w Wydarzenia

Zmiany w zarządzie Contact Center

Z dniem 31 sierpnia br., zgodnie z decyzją Zgromadzenia Wspólników, funkcję Prezesa Zarządu Contact Center sp. z o.o. objął Wojciech Glapa, wiceprezes spółki Arteria S.A. odpowiadający za rozwój działalności Pionu Call Center oraz realizację strategii Grupy Kapitałowej Arteria S.A. w tym obszarze aktywności biznesowej. Jednocześnie rezygnację z tej funkcji złożył Tomasz Dreslerski, który będzie kontynuował […]

by w Wydarzenia

Zmiana właściciela Spółki

W dniu 25 sierpnia br. została zawarta ostateczna, wiążąca umowa sprzedaży udziałów Contact Center sp. z o.o. przez Orange Polska. Nowym właścicielem Spółki została Arteria S.A. – wiodący wśród dostawców usług BPO oraz call center podmiot o silnej, ugruntowanej pozycji rynkowej. Zgodnie ze strategią nowego właściciela, Contact Center będzie realizować projekty biznesowe jako osobna Spółka […]

by w Wydarzenia

Zmiany właścicielskie w Contact Center

W dniu dzisiejszym Orange Polska i Arteria SA podpisały umowę zobowiązującą do sprzedaży 100 proc. akcji spółki  Contact Center. Przewidywana wartość transakcji wynosi ok. 8,5 mln zł. Przejęcie Contact Center ma charakter warunkowy. Sprzedaż Contact Center jest kolejnym elementem konsekwentnie realizowanej strategii Orange Polska zakładającej koncentrację na działalności telekomunikacyjnej i oferowaniu klientom najwyższej jakości usług oraz obsługi. […]

by w Wydarzenia

Nowy klient z branży e-commerce

Z początkiem maja br. w poznańskiej lokalizacji spółki ruszyła obsługa projektu dla kolejnego klienta z branży e-commerce w ramach którego Contact Center będzie obsługiwało infolinię właściciela trzech marek odzieżowych. W ramach projektu przyjmowane są zamówienia zarówno z katalogów wysyłkowych jak i ze stron internetowych poszczególnych marek. Obsługa realizowana jest przez 7 dni w tygodniu. „Warto […]

Zmień język