50Klientów

Prawie 50 Klientów z różnych branż

1200Pracowników

Ponad 1200 pracowników w Polsce.

5Lokalizacji

1050 stanowisk Call Center w 5 centrach w Polsce.

20 lat doświadczenia

Ponad 20 lat doświadczenia w pracy z największymi markami z w Polsce i na świecie.

Od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Sprzedaż

Contact Center specjalizuje się w projektowaniu i realizacji dedykowanych kampanii sprzedaży telefonicznej produktów i usług.

Obsługa klienta

Kierując przedsiębiorstwem, wiesz, jak ważna dla powodzenia działalności jest jakość obsługi klienta.

Wsparcie sprzedaży

Rozwiązania z zakresu wsparcia sprzedaży obejmują między innymi umawianie spotkań dla przedstawicieli zleceniodawcy, generowanie leadów oraz welcome call.

Badania Marketingowe

Badania rynku i opinii realizowane są za pomocą wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych CATI (ang. Computer Assisted Telephone Interviewing).

Zarządzanie należnościami

Zarządzanie należnościami przez Contact Center to usystematyzowany, wielokanałowy proces kontaktu z klientem – dłużnikiem.

HelpDesk i ServiceDesk

Usługi HelpDesk i ServiceDesk polegają na udzielaniu przez konsultantów Contact Center ogólnego i technicznego wsparcia klientom naszego partnera biznesowego.

Swój biznes powierzyli nam

Zmień język