Kompleksowa obsługa
klienta
Projektujemy procesy obsługi klienta dostosowane do potrzeb nowoczesnego biznesu. Łączymy zaawansowane technologie
ze zrozumieniem realacji międzyludzkich, dzięki czemu efektywnie wspieramy zarówno średnie firmy, jak i duże firmy w osiąganiu
ich celów biznesowych

Obsługa infolinii
Pomimo rozwoju nowych technologii, telefon i infolinia pozostają najchętniej wybieranymi przez konsumentów narzędziami do kontaktu z marką.
pewność usług
Infolinia w rękach ekspertów
Jesteśmy kompetentnym Partnerem biznesowym, który zapewnia wszystkie elementy niezbędne przy tworzeniu projektów związanych z obsługą klienta, od infrastruktury technicznej po wysoko wykwalifikowany personel.
- Najnowsze technologie i innowacyjne rozwiązania wspierające obsługę klienta
- Wiedzę na temat obsługi klienta zdobytą na przestrzeni 20 lat
- Doświadczone kadry zarządzające projektami, dbające o każdy detal
- Przeszkolonych konsultantów, wybieranych na podstawie ich predyspozycji do danego zadania
- Elastyczne podejście - rozwiązania dopasowane do potrzeb współpracujących z nami firm
ZAWSZE DO DYSPOZYCJI
Infolinia dostępna przez wszystkie dni w roku
Rozumiemy, że klienci oczekują wsparcia w dogodnym dla siebie momencie. Dlatego jesteśmy gotowi do pomocy przez wszystkie dni roku. Zapewniamy profesjonalne wsparcie oparte na sprawdzonych procesach i najlepszych praktykach. Wszystko to z wykorzystaniem modelu omnichannel oraz nowoczesnych technologii, takich jak inteligentne voiceboty i chatboty.
PREFERENCJE KOMUNIKACYJNE
Kanały i języki
Nasi eksperci posługują się wieloma językami, co pozwala na efektywną obsługę klientów z różnych krajów i kręgów kulturowych. Udostępniamy wiele kanałów komunikacji, w tym telefon, e-mail, social media, SMS, chat, chatbot, voicebot aby Twoi klienci mieli możliwość wyboru najwygodniejszej dla siebie formy kontaktu.
SZKOLENIA I COUCHING
Rozwój pracowników
Budujemy kulturę rozwoju naszych zespołów. Dzięki systemowi szkoleń opartemu na doświadczeniu z setek projektów oraz zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych, takich jak ASR (Automatic Speech Recognition), wspieramy rozwój ich umiejętności interpersonalnych oraz biznesowych.
Nasi konsultanci pracują pod opieką doświadczonych trenerów, którzy pomagają im rozwijać niezbędne kompetencje. Rozumiemy, że różne branże i produkty wymagają odmiennego podejścia, dlatego starannie dobieramy zespoły do konkretnych projektów, uwzględniając ich doświadczenie, umiejętności i predyspozycje.
Referencje
DNB Bank Polska S.A.
(…) W czasie współpracy firma Contact Center wykazała się zaangażowaniem oraz zrozumieniem potrzeb i oczekiwań.

Obsługa modelu omnichannel
Komunikacja omnichannel staje się standardem, bez którego trudno funkcjonować w biznesie.
Właściwa strategia
Zintegrowane działania
Tworzymy strategie omnichannelowe, których wdrożenie wymaga doświadczenia i odpowiedniego zaplecza technologicznego. Wykorzystujemy zaawansowane systemy CRM, zbierając dane z różnych kanałów komunikacji w jednym miejscu, co ułatwia naszym zespołom dostęp do pełnego obrazu interakcji z klientem i umożliwia jego szczegółową analizę.
- Infolinia
- Komunikacja SMS
- Aplikacja mobilna
- Komunikacja przez chat
- Chatbot
- Voicebot
- Social Media
- Komunikacja przez stronę www
- Komunikatory internetowe
- Komunikacja tradycyjna
BUDUJ RELACJE Z KLIENTEM
Poznaj korzyści
komunikacji omnichannel!
Możliwość personalizacji komunikacji i zapewnienie spójności
Agregacja danych z wszystkich kanałów w jednym miejscu
Możliwość utworzenia profilu klienta
Zwiększenie satysfakcji klienta końcowego o nawet 30%
Zwiększenie konwersji i realny wzrost przychodów
Efektywne budowanie zaangażowania klientów na wielu platformach
Referencje
Kapsch TrafficCom
(…) Współpraca z Contact Center sp. z o. o. przyniosła wymierne korzyści w prowadzonej przez nas działalności biznesowej i spotkała się z pozytywnym odbiorem wśród Klientów końcowych. Polecamy Contact Center sp. z o. o. jako dobrego, rzetelnego i sprawdzonego partnera biznesowego w realizacji świadczonych usług.

Usługi HelpDesk i ServiceDesk
Nasi konsultanci, zapewniają profesjonalne wsparcie techniczne klientom oraz ułatwiają im samodzielne rozwiązywanie problemów.
Ciągłość procesów
Integracja systemów
Integrujemy stosowane przez nas narzędzia z systemami wykorzystywanymi w firmach naszych Klientów. Umożliwia to łatwe i wygodne rozpoczęcie realizacji projektu,
przy zachowaniu ciągłości procesów i
bez utraty
zgromadzonych wcześniej danych.
kanały komunikacji
Skuteczne wsparcie techniczne
Dzięki usługom ServiceDesk i HelpDesk, klienci firm, z którymi współpracujemy, mogą wygodnie zgłosić problem oraz otrzymać szybką i skuteczną pomoc za pośrednictwem wybranego przez siebie kanału komunikacji:
- Telefon
- Chat
- Chatbot
- Aplikację mobilną
- List
- Social Media
- Komunikator internetowy

SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ
Dzięki naszym procesom utrzymujemy wskaźnik satysfakcji klienta na poziomie 98%.
Zalety HelpDesk i ServiceDesk
Usprawnienie procesu obsługi technicznej klienta
Obniżenie kosztów obsługi zgłoszeń
Wzmocnienie wizerunku firmy jako nowoczesnej, dbającej o klienta
Optymalizacja wykorzystania zasobów osobowych
