Kompleksowa obsługa klienta

Kompleksowa obsługa
klienta

Projektujemy procesy obsługi klienta dostosowane do potrzeb nowoczesnego biznesu. Łączymy zaawansowane technologie
ze zrozumieniem realacji międzyludzkich, dzięki czemu efektywnie wspieramy zarówno średnie firmy, jak i duże firmy w osiąganiu
ich celów biznesowych

Sustainable Thumb
curve image

Obsługa infolinii

Pomimo rozwoju nowych technologii, telefon i infolinia pozostają najchętniej wybieranymi przez konsumentów narzędziami do kontaktu z marką.

case study img

pewność usług

Infolinia w rękach ekspertów

Jesteśmy kompetentnym Partnerem biznesowym, który zapewnia wszystkie elementy niezbędne przy tworzeniu projektów związanych z obsługą klienta, od infrastruktury technicznej po wysoko wykwalifikowany personel.

Wybierając Contact Center, firmy zyskują:
  • Najnowsze technologie i innowacyjne rozwiązania wspierające obsługę klienta
  • Wiedzę na temat obsługi klienta zdobytą na przestrzeni 20 lat
  • Doświadczone kadry zarządzające projektami, dbające o każdy detal
  • Przeszkolonych konsultantów, wybieranych na podstawie ich predyspozycji do danego zadania
  • Elastyczne podejście - rozwiązania dopasowane do potrzeb współpracujących z nami firm

ZAWSZE DO DYSPOZYCJI

Infolinia dostępna przez wszystkie dni w roku

Rozumiemy, że klienci oczekują wsparcia w dogodnym dla siebie momencie. Dlatego jesteśmy gotowi do pomocy przez wszystkie dni roku. Zapewniamy profesjonalne wsparcie oparte na sprawdzonych procesach i najlepszych praktykach. Wszystko to z wykorzystaniem modelu omnichannel oraz nowoczesnych technologii, takich jak inteligentne voiceboty i chatboty.

PREFERENCJE KOMUNIKACYJNE

Kanały i języki

Nasi eksperci posługują się wieloma językami, co pozwala na efektywną obsługę klientów z różnych krajów i kręgów kulturowych. Udostępniamy wiele kanałów komunikacji, w tym telefon, e-mail, social media, SMS, chat, chatbot, voicebot aby Twoi klienci mieli możliwość wyboru najwygodniejszej dla siebie formy kontaktu.

SZKOLENIA I COUCHING

Rozwój pracowników

Budujemy kulturę rozwoju naszych zespołów. Dzięki systemowi szkoleń opartemu na doświadczeniu z setek projektów oraz zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych, takich jak ASR (Automatic Speech Recognition), wspieramy rozwój ich umiejętności interpersonalnych oraz biznesowych.

Nasi konsultanci pracują pod opieką doświadczonych trenerów, którzy pomagają im rozwijać niezbędne kompetencje. Rozumiemy, że różne branże i produkty wymagają odmiennego podejścia, dlatego starannie dobieramy zespoły do konkretnych projektów, uwzględniając ich doświadczenie, umiejętności i predyspozycje.

Service thumb

Referencje

DNB Bank Polska S.A.

(…) W czasie współpracy firma Contact Center wykazała się zaangażowaniem oraz zrozumieniem potrzeb i oczekiwań.

reference img
Support Icon

Obsługa modelu omnichannel

Komunikacja omnichannel staje się standardem, bez którego trudno funkcjonować w biznesie.

case study img

Właściwa strategia

Zintegrowane działania

Tworzymy strategie omnichannelowe, których wdrożenie wymaga doświadczenia i odpowiedniego zaplecza technologicznego. Wykorzystujemy zaawansowane systemy CRM, zbierając dane z różnych kanałów komunikacji w jednym miejscu, co ułatwia naszym zespołom dostęp do pełnego obrazu interakcji z klientem i umożliwia jego szczegółową analizę.

Kanały, które skutecznie integrujemy:
  • Infolinia
  • Komunikacja SMS
  • Aplikacja mobilna
  • Komunikacja przez chat
  • E-mail
  • Chatbot
  • Voicebot
  • Social Media
  • Komunikacja przez stronę www
  • Komunikatory internetowe
  • Komunikacja tradycyjna

BUDUJ RELACJE Z KLIENTEM

Poznaj korzyści
komunikacji omnichannel!

Możliwość personalizacji komunikacji i zapewnienie spójności

Agregacja danych z wszystkich kanałów w jednym miejscu

Możliwość utworzenia profilu klienta

Zwiększenie satysfakcji klienta końcowego o nawet 30%

Zwiększenie konwersji i realny wzrost przychodów

Efektywne budowanie zaangażowania klientów na wielu platformach

Referencje

Kapsch TrafficCom

(…) Współpraca z Contact Center sp. z o. o. przyniosła wymierne korzyści w prowadzonej przez nas działalności biznesowej i spotkała się z pozytywnym odbiorem wśród Klientów końcowych. Polecamy Contact Center sp. z o. o. jako dobrego, rzetelnego i sprawdzonego partnera biznesowego w realizacji świadczonych usług.

reference img
Support Icon

Usługi HelpDesk i ServiceDesk

Nasi konsultanci, zapewniają profesjonalne wsparcie techniczne klientom oraz ułatwiają im samodzielne rozwiązywanie problemów.

case study img

Ciągłość procesów

Integracja systemów

Integrujemy stosowane przez nas narzędzia z systemami wykorzystywanymi w firmach naszych Klientów. Umożliwia to łatwe i wygodne rozpoczęcie realizacji projektu,
przy zachowaniu ciągłości procesów i bez utraty
zgromadzonych wcześniej danych.

case study img

kanały komunikacji

Skuteczne wsparcie techniczne

Dzięki usługom ServiceDesk i HelpDesk, klienci firm, z którymi współpracujemy, mogą wygodnie zgłosić problem oraz otrzymać szybką i skuteczną pomoc za pośrednictwem wybranego przez siebie kanału komunikacji:

  • Telefon
  • E-mail
  • Chat
  • Chatbot
  • Aplikację mobilną
  • List
  • Social Media
  • Komunikator internetowy
Background

SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ

Dzięki naszym procesom utrzymujemy wskaźnik satysfakcji klienta na poziomie 98%.

Zalety HelpDesk i ServiceDesk

Benifits icon

Usprawnienie procesu obsługi technicznej klienta

Benifits icon

Obniżenie kosztów obsługi zgłoszeń

Benifits icon

Wzmocnienie wizerunku firmy jako nowoczesnej, dbającej o klienta

Benifits icon

Optymalizacja wykorzystania zasobów osobowych

Kontakt

Usprawnij swoją obsługę klienta!

contact img