Dołącz do nas

Stawiamy na komfort i rozwój naszych pracowników oraz budowanie pozytywnych relacji. Wierzymy, że przyjazna atmosfera w miejscu pracy jest kluczem do sukcesu zarówno indywidualnego, jak i całej organizacji.

curve image

STABILNOŚĆ I ROZWÓJ

Oferujemy elastyczne podejście do pracy, dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego pracownika. Masz możliwość wyboru między pracą zdalną, hybrydową lub stacjonarną.

Dołącz do nas

Przyjazna atmosfera

W Contact Center stawiamy na budowanie pozytywnych relacji w naszym zespole. Tworzymy środowisko pracy, w którym każdy czuje się doceniony i wspierany. Organizujemy spotkania integracyjne i wydarzenia teambuildingowe, które pomagają w budowaniu wiezi w zespole.

Przyjazna atmosfera

Elastyczny czas pracy

Oferujemy elastyczne godziny pracy, które pozwolą Ci dostosować harmonogram Twoich indywidualnych potrzeb. Dzięki temu łatwiej połączysz życie zawodowe z prywatnym, zachowując work-life balance i satysfakcję z pracy, oraz czasu wolnego.

Elastyczny czas pracy

Możliwość awansu

Wierzymy w potencjał naszych pracowników i aktywnie wspieramy ich rozwój zawodowy. Oferujemy jasno określoną ścieżkę kariery oraz kompleksowy system szkoleń, który pomoże Ci rozwinąć umiejętności i w pełni wykorzystać swoje talenty w strukturach organizacji.

Możliwość awansu

Praca hybrydowa

Łączymy zalety pracy zdalnej i biurowej, oferując model hybrydowy. To rozwiązanie zapewnia większą elastyczność, lepsze zarządzanie czasem oraz możliwość dostosowania miejsca pracy do aktualnych potrzeb.

Praca hybrydowa

Programy motywacyjne
i konkursy

Stworzyliśmy programy motywacyjne oraz organizujemy konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, które motywują i wprowadzają element zdrowej rywalizacji.

Programy motywacyjne i konkursy

Karta Multisport

Dbamy o zdrowie i dobre samopoczucie naszych pracowników. Dlatego oferujemy kartę Multisport, która zapewnia dostęp do szerokiej gamy obiektów sportowych i rekreacyjnych w całej Polsce.

Karta Multisport

Korzyści

Chcemy, aby pracownicy mogli łączyć rozwój zawodowy z życiem osobistym. Zapewniamy wiele dodatkowych benefitów, zależy nam, by czuli się docenieni i zmotywowani.

selfie thumb

OFERTY PRACY

Sprawdź nasze aktualne oferty pracy!

Szukasz pracy, która pozwoli Ci się rozwijać oraz czerpać satysfakcję z codziennych obowiązków? Zależy Ci na atmosferze, która sprzyja nawiązywaniu relacji i współpracy? Jeśli tak, to Contact Center jest miejscem dla Ciebie!

'

Szukasz pracy, która oferuje elastyczność i pracę hybrydową? Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się w branży telefonicznej obsługi Klienta.

Czym będziesz się zajmować:

  • Przyjmowaniem wniosków od Klientów (połączenia przychodzące)
  • Nawiązywanie połączeń z Klientami (ciepła baza, połączenia wychodzące)

Czego oczekujemy:

  • Chęci i zaangażowania – to najważniejsze!
  • Podstawowej znajomości obsługi komputera.,
  • Nie musisz mieć doświadczenia — wszystkiego Cię nauczymy!

Co oferujemy:

  • Umowę zlecenie,
  • Wynagrodzenie podstawowe plus premia,
  • Praca hybrydowa po okresie wdrożenia,
  • Elastyczny grafik (infolinia czynna pon-pt 8-20, sob 9-20 niedz handlowa 9-20).
  • Płatne szkolenie
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu.
  • Pakiet benefitów: karta Multisport i dofinansowanie opieki medycznej w Medicover

Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?

Wyślij nam swoją kandydaturę wraz z CV klikając w link

Aplikuj

W związku z dynamicznym rozwojem naszego projektu szukamy osób na infolinię wychodzącą.

Oferujemy:

  • stawkę 30,50 brutto + system motywacyjny,
  • pracę w zgranym i przyjaznym zespole,
  • profesjonalne szkolenie wdrażające oraz sesje doszkalające w trakcie pracy,
  • nowoczesne narzędzia pracy i elastyczne godziny,
  • dostęp do karty sportowej i dodatkowych benefitów,
  • praca od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym: 08:00-16.00 (wolne weekendy)

Zakres obowiązków:

  • telefoniczna obsługa Klienta w ruchu wychodzącym (stała baza "swoich" Klientów),
  • pozyskiwanie zamówień od punktów handlowych na napoje energetyczne znanej marki,
  • wsparcie Klientów przy problemach z dostawami,
  • kontakt z hurtowniami.

Nasze oczekiwania:

  • mieszkasz w Warszawie
  • posługujesz się poprawną polszczyzną,
  • jesteś pozytywnie nastawiony do ludzi oraz pracy zespołowej,
  • a obsługa komputera nie sprawia Ci kłopotu.

Pamiętaj proszę, o dodaniu kodu projektu #2025/015

Aplikuj

Etapy rekrutacji

Z ŻYCIA FIRMY

Zobacz, co dzieje się w naszej firmie!

W Contact Center tworzymy zgraną społeczność! Dbamy o relacje międzyludzkie oraz komfortowe warunki pracy.

Nasze lokalizacje

Poznaj nasze nowoczesne biura stworzone z myślą o komforcie i rozwoju pracowników.

Opinie pracowników

Co pracownicy mówią o Contact Center?

Jestem mile zaskoczona pracą w Contact Center. Miałam w moim życiu kilku pracodawców, ale dopiero tu czuję się jak ryba w wodzie. Przede wszystkim czuję się otoczona wspaniałymi osobami, które stworzyły świetny klimat. Wszyscy są bardzo życzliwi, zawsze pomocni, potrafią z nami rozmawiać, słuchać nas i pomagają w każdej sytuacji.

Marzena, Doradca

Bardzo doceniam atmosferę w pracy, która nie jest korporacyjna, bezosobowa. Wiem, że mogę zgłosić się do przełożonych z pytaniem, prośbą o elastyczne podejście do problemu i nie dostanę zdawkowej odpowiedzi. Mam poczucie, że nie pracuję w wielkiej bezosobowej machinie opartej na wykresach i analizach. Zadowolenie klienta jest wyznacznikiem mojej pracy. Bardzo cenię to, że stawiamy na jakość.

Agata, Doradca

Lubię pracować w Contact Center ze względu na atmosferę, jaka panuje w firmie. Nikt się nie wywyższa, można na siebie liczyć, dzielimy się wspólnymi pomysłami. Nie ma monotonii, a ja lubię jak coś się dzieje. A fakt, że mogę liczyć na wsparcie ze strony mojego zespołu jest tylko wisienką na torcie. Cały czas są kolejne nowe wyzwania, z którymi wspólnie się zmagamy i zbieramy cenne doświadczenie.

Agnieszka, Lider

Contact Center daje mi szanse pracować z ludźmi na różnych szczeblach i w różnych przedziałach wiekowych. Mam możliwość poznania nie tylko naszego biznesu, ale również perspektywy i potrzeb naszych kontrahentów w Polsce i poza jej granicami. Mogę wspierać działania spółek skarbu państwa, jak również małych raczkujących firm, dzięki czemu pracuję na różnych poziomach i praca nigdy mi się nie nudzi.

Gosia, Kierownik Projektu

Choć w tej firmie pracuję od niedawna czuję, że ta praca dużo wniosła do mojego życia. Codziennie uczy mnie nowych rzeczy. Nie mam konkretnego scenariusza rozmowy - każda jest inna i pozwala mi zdobywać doświadczenie. Nie wiem, z czym zadzwoni klient, z jakim problemem, z jaką prośbą, czy będzie miły, czy zdenerwowany – ale dzięki szkoleniom i wsparciu Zespołu, uczę się radzić sobie z każdą sytuacją. Atmosfera i ludzie tutaj pracujący są najlepszą wizytówką tej firmy.

Ania, Konsultant

Moja praca wymaga ode mnie skrupulatności, twórczości i otwartego myślenia, dlatego tak doskonale wpisuje się w mój charakter. Nie jest monotonna, co pozwala mi się rozwijać i patrzeć na rzeczy z różnej perspektywy. Staram się realizować plany firmy, a jednocześnie mogę realizować plan na siebie.

Ilona, Trenerka

Kontakt

Usprawnij swoją obsługę klienta!

contact img