Szukasz pracy, która pozwoli Ci się rozwijać oraz czerpać satysfakcję z codziennych obowiązków? Zależy Ci na atmosferze, która sprzyja nawiązywaniu relacji i współpracy? Jeśli tak, to Contact Center jest miejscem dla Ciebie!
Dołącz do nas
Stawiamy na komfort i rozwój naszych pracowników oraz budowanie pozytywnych relacji. Wierzymy, że przyjazna atmosfera w miejscu pracy jest kluczem do sukcesu zarówno indywidualnego, jak i całej organizacji.

STABILNOŚĆ I ROZWÓJ
Oferujemy elastyczne podejście do pracy, dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego pracownika. Masz możliwość wyboru między pracą zdalną, hybrydową lub stacjonarną.
Przyjazna atmosfera
W Contact Center stawiamy na budowanie pozytywnych relacji w naszym zespole. Tworzymy środowisko pracy, w którym każdy czuje się doceniony i wspierany. Organizujemy spotkania integracyjne i wydarzenia teambuildingowe, które pomagają w budowaniu wiezi w zespole.
Elastyczny czas pracy
Oferujemy elastyczne godziny pracy, które pozwolą Ci dostosować harmonogram Twoich indywidualnych potrzeb. Dzięki temu łatwiej połączysz życie zawodowe z prywatnym, zachowując work-life balance i satysfakcję z pracy, oraz czasu wolnego.
Możliwość awansu
Wierzymy w potencjał naszych pracowników i aktywnie wspieramy ich rozwój zawodowy. Oferujemy jasno określoną ścieżkę kariery oraz kompleksowy system szkoleń, który pomoże Ci rozwinąć umiejętności i w pełni wykorzystać swoje talenty w strukturach organizacji.
Praca hybrydowa
Łączymy zalety pracy zdalnej i biurowej, oferując model hybrydowy. To rozwiązanie zapewnia większą elastyczność, lepsze zarządzanie czasem oraz możliwość dostosowania miejsca pracy do aktualnych potrzeb.
Programy motywacyjne
i konkursy
Stworzyliśmy programy motywacyjne oraz organizujemy konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, które motywują i wprowadzają element zdrowej rywalizacji.
Karta Multisport
Dbamy o zdrowie i dobre samopoczucie naszych pracowników. Dlatego oferujemy kartę Multisport, która zapewnia dostęp do szerokiej gamy obiektów sportowych i rekreacyjnych w całej Polsce.
OFERTY PRACY
Sprawdź nasze aktualne oferty pracy!
'
Szukasz pracy, która oferuje elastyczność i pracę hybrydową? Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się w branży telefonicznej obsługi Klienta.
Czym będziesz się zajmować:
- Przyjmowaniem wniosków od Klientów (połączenia przychodzące)
- Nawiązywanie połączeń z Klientami (ciepła baza, połączenia wychodzące)
Czego oczekujemy:
- Chęci i zaangażowania – to najważniejsze!
- Podstawowej znajomości obsługi komputera.,
- Nie musisz mieć doświadczenia — wszystkiego Cię nauczymy!
Co oferujemy:
- Umowę zlecenie,
- Wynagrodzenie podstawowe plus premia,
- Praca hybrydowa po okresie wdrożenia,
- Elastyczny grafik (infolinia czynna pon-pt 8-20, sob 9-20 niedz handlowa 9-20).
- Płatne szkolenie
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu.
- Pakiet benefitów: karta Multisport i dofinansowanie opieki medycznej w Medicover
Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?
Wyślij nam swoją kandydaturę wraz z CV klikając w link
AplikujW związku z dynamicznym rozwojem naszego projektu szukamy osób na infolinię wychodzącą.
Oferujemy:
- stawkę 30,50 brutto + system motywacyjny,
- pracę w zgranym i przyjaznym zespole,
- profesjonalne szkolenie wdrażające oraz sesje doszkalające w trakcie pracy,
- nowoczesne narzędzia pracy i elastyczne godziny,
- dostęp do karty sportowej i dodatkowych benefitów,
- praca od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym: 08:00-16.00 (wolne weekendy)
Zakres obowiązków:
- telefoniczna obsługa Klienta w ruchu wychodzącym (stała baza "swoich" Klientów),
- pozyskiwanie zamówień od punktów handlowych na napoje energetyczne znanej marki,
- wsparcie Klientów przy problemach z dostawami,
- kontakt z hurtowniami.
Nasze oczekiwania:
- mieszkasz w Warszawie
- posługujesz się poprawną polszczyzną,
- jesteś pozytywnie nastawiony do ludzi oraz pracy zespołowej,
- a obsługa komputera nie sprawia Ci kłopotu.
Pamiętaj proszę, o dodaniu kodu projektu #2025/015
AplikujEtapy rekrutacji
Z ŻYCIA FIRMY
Zobacz, co dzieje się w naszej firmie!
W Contact Center tworzymy zgraną społeczność! Dbamy o relacje międzyludzkie oraz komfortowe warunki pracy.
Nasze lokalizacje
Poznaj nasze nowoczesne biura stworzone z myślą o komforcie i rozwoju pracowników.
Opinie pracowników
Co pracownicy mówią o Contact Center?
Jestem mile zaskoczona pracą w Contact Center. Miałam w moim życiu kilku pracodawców, ale dopiero tu czuję się jak ryba w wodzie. Przede wszystkim czuję się otoczona wspaniałymi osobami, które stworzyły świetny klimat. Wszyscy są bardzo życzliwi, zawsze pomocni, potrafią z nami rozmawiać, słuchać nas i pomagają w każdej sytuacji.
Marzena, DoradcaBardzo doceniam atmosferę w pracy, która nie jest korporacyjna, bezosobowa. Wiem, że mogę zgłosić się do przełożonych z pytaniem, prośbą o elastyczne podejście do problemu i nie dostanę zdawkowej odpowiedzi. Mam poczucie, że nie pracuję w wielkiej bezosobowej machinie opartej na wykresach i analizach. Zadowolenie klienta jest wyznacznikiem mojej pracy. Bardzo cenię to, że stawiamy na jakość.
Agata, DoradcaLubię pracować w Contact Center ze względu na atmosferę, jaka panuje w firmie. Nikt się nie wywyższa, można na siebie liczyć, dzielimy się wspólnymi pomysłami. Nie ma monotonii, a ja lubię jak coś się dzieje. A fakt, że mogę liczyć na wsparcie ze strony mojego zespołu jest tylko wisienką na torcie. Cały czas są kolejne nowe wyzwania, z którymi wspólnie się zmagamy i zbieramy cenne doświadczenie.
Agnieszka, LiderContact Center daje mi szanse pracować z ludźmi na różnych szczeblach i w różnych przedziałach wiekowych. Mam możliwość poznania nie tylko naszego biznesu, ale również perspektywy i potrzeb naszych kontrahentów w Polsce i poza jej granicami. Mogę wspierać działania spółek skarbu państwa, jak również małych raczkujących firm, dzięki czemu pracuję na różnych poziomach i praca nigdy mi się nie nudzi.
Gosia, Kierownik ProjektuChoć w tej firmie pracuję od niedawna czuję, że ta praca dużo wniosła do mojego życia. Codziennie uczy mnie nowych rzeczy. Nie mam konkretnego scenariusza rozmowy - każda jest inna i pozwala mi zdobywać doświadczenie. Nie wiem, z czym zadzwoni klient, z jakim problemem, z jaką prośbą, czy będzie miły, czy zdenerwowany – ale dzięki szkoleniom i wsparciu Zespołu, uczę się radzić sobie z każdą sytuacją. Atmosfera i ludzie tutaj pracujący są najlepszą wizytówką tej firmy.
Ania, KonsultantMoja praca wymaga ode mnie skrupulatności, twórczości i otwartego myślenia, dlatego tak doskonale wpisuje się w mój charakter. Nie jest monotonna, co pozwala mi się rozwijać i patrzeć na rzeczy z różnej perspektywy. Staram się realizować plany firmy, a jednocześnie mogę realizować plan na siebie.
Ilona, Trenerka
