Aktualności

Słownik marketingowy, 27 maja 2022

Landing Page

L Każdej firmie, posiadającej swoją stronę internetową zależy na przyciągnięciu uwagi klienta. Przedsiębiorcy często szukają sposobu na skuteczne zaprezentowanie nowego produktu za pośrednictwem witry...

Więcej
Słownik marketingowy, 27 maja 2022

KPI – wskaźnik KPI

K Każdy prowadzący kampanię marketingową musi ocenić efektywność podjętych działań. Dzięki temu firmy zyskują wiedzę, w jaki sposób mogą poprawić swoją strategię, aby przyniosła bardziej satysfakcjonu...

Więcej
Słownik marketingowy, 27 maja 2022

Konwersja w marketingu

K Każdy przedsiębiorca, który zdecydował się zainwestować w działania marketingowe powinien wiedzieć, czym jest konwersja. Wskaźnik ten pomaga w stworzeniu skutecznej kampanii reklamowej. Konwersja –...

Więcej
Słownik marketingowy, 27 maja 2022

Grupa docelowa

G Niestety nie można wskazać produktu, którym byliby zainteresowani wszyscy konsumenci na świecie. Z tego powodu firmy planujące przeprowadzić kampanie reklamowe powinny precyzyjnie ustalić grupę doce...

Więcej
Słownik marketingowy, 27 maja 2022

Marketing automation

M Ważnym filarem każdej firmy jest odpowiednio przygotowana strategia marketingowa. Jednym z głównych celów takiej strategii jest pozyskanie klientów w ramach prowadzonych kampanii. Sposobem na zwięks...

Więcej
Słownik marketingowy, 27 maja 2022

Marka

M Wszechobecna i niezbędna marka to nie tylko logo, czy nazwa firmy. To przede wszystkim czynnik ułatwiający decyzje zakupowe. Wybór produktów dostępnych w sprzedaży jest tak ogromny, że porównywanie...

Więcej
Słownik marketingowy, 27 maja 2022

Lejek marketingowy

L Firmy mają różne cele, uwarunkowania i cechy charakterystyczne, jednak łączy je jedno – każda opiera się na działaniach marketingowych i sprzedażowych, które powinny być maksymalnie efektywne. Sposo...

Więcej
Zmień język